原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:27 AM 發表 我除左後防其他位都係wfc呢項的 我睇Decision多
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:24 AM 發表 後面失幾多前面入返夠 我仲要set個龍係快開俾後衛,成日都掟個波俾人
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 01:29 AM 發表 我係溫格朋友 一到30就
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:30 AM 發表 Mental重要過其他好多, 樣樣都有得train, mental好難升得好
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:30 AM 發表 我都係 試左三季發覺係魯營同巴塞鬥攻, 贏既機會比守勢高出太多 上場我23射佢11射我贏3:2
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:31 AM 發表 30?一到廿八就高價賣啦 一到30個價會跌得好快
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:32 AM 發表 我都係咁話 但其實, 搵個好tutor可以升mental升得好快
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:33 AM 發表 有時見到自己2x射十幾中入得果3,4球,都唔知話人地個龍勁好定自己d前鋒廢好
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:31 AM 發表 你這個noob
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:33 AM 發表 有啲忠臣嘅我俾佢係度過世架 VDV 17年仲係隊長主力
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:34 AM 發表 我淨係用黎升determination同學preferred move
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:34 AM 發表 前鋒廢 你會發覺如果電腦要做死你, 你對前鋒射D波連阿婆都救到
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:35 AM 發表 我一定會留加度素 我未試過搵到一個中場可以打到36,7歲都仲可以打到主力
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 01:34 AM 發表 我每到7月就派球探到世界各地搜尋15-17歲的幼齒
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:36 AM 發表 最激死係成日單刀對住個龍勁抽飛機 明明條友finishing同composure都係20
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:38 AM 發表 有d我貴一貴都會打劫佢返黎 成隊波平均年齡得23歲
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:27 , Processed in 0.038393 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.