原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 00:45 發表 我之前睇到果本係有星野亞希同原幹惠 點解d日本人可以諗到d咁既野
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 12:50 AM 發表 買番來手信~送比我啦
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 00:48 發表 可能睇台灣仔果咩美女一百斬上腦(佢都有寫)
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 12:52 AM 發表 要蛋治,ANTO,西巴齊腳?
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 12:45 AM 發表 我之前睇到果本係有星野亞希同原幹惠 點解d日本人可以諗到d咁既野
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 00:52 發表 真係有諗過買俾你
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 12:54 AM 發表 問題會唔會係大大你怕難為情而冇買?
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 12:57 AM 發表 MK例到啦(卦) 戰咩?
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 12:56 AM 發表 我較怕冇錢同行李過重
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 00:56 發表 日本女優十個八都港女十式自拍 放上自己BLOG 啦 佢地先係造作扮可愛始祖 不過我都寧看這些好過鄧麗欣在BLOG寫字
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 00:57 發表 話說回來,日本既concert真係正過hk同tw既好多 aiko真人其實好靚 不過d飛真係好貴
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 12:56 AM 發表 日本女優十個八都港女十式自拍 放上自己BLOG 啦 佢地先係造作扮可愛始祖 不過我都寧看這些好過鄧麗欣在BLOG寫字
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 01:04 AM 發表 波里路擺明係射啦 唔中但益咗衝門嘅泰亞高.施華
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:05 AM 發表 打機即係唱K 或者去人屋企? 諗起20世紀3 你地次次都MEETIN 冇理由最後一集先破紀錄
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 01:01 AM 發表 日本觀眾較擅長尊重這些場合而投入搞氣氛?
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:03 AM 發表 點比? AIKO應是唔點換3,搞氣氛 賣唱喎~
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:23 , Processed in 0.031296 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.