原帖由 Eggio 於 2009-7-31 12:54 PM 發表 photo hunter
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:02 PM 發表 在下的寫作能力不算強,但起碼會盡量做到少錯及免被人輕易斷章取義做文章,今天這個BLOG還有些微的成績,某程度上也是多得當年圍剿在下的人呢!日後如果在下有什麼寫錯,還請大家多多指教。 在下於Forum打滾十年還是只得這樣 ...
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 01:15 PM 發表 [在上9估mode]呢條友真人一定好能乞人憎 [/在上9估mode]
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:18 PM 發表 認真~講靚仔果篇 本身佢圈子朋友睇緊左 會有咩感受? 佢冇明講 但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:18 PM 發表 認真~講靚仔果篇 本身佢圈子朋友睇緊左 會有咩感受? 佢冇明講, 但我地外人都估到佢不滿自己身邊朋友:保守,唔靚仔,唔識溝女...
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:18 PM 發表 哼... http://mysinablog.com/summary.php?op=ranking
原帖由 橋子 於 2009-7-31 01:21 PM 發表 識打扮唔代表係靚仔 金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:26 PM 發表 正如陳冠希穿緊毒男杉一樣掂~
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:35 PM 發表 不修邊幅的朋友,某程度上是代表了其社交圈子很窄,又或者很宅,因為不需要見不同的人,特別是不需要見女生,所以才會放縱自己。和他們一起,最多只是食飯打機玩Poker,甚至是唱K飲酒也是全男班,簡直是史上最齋最悲哀的節目,在下某 ...
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31 01:23 PM 發表 你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友 我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒 ...
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 01:58 PM 發表 其實佢都係想搵機會飛哂佢地者 佢可能心諗最好d朋友睇完覺得不滿然後主動絕交仲好
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 01:50 PM 發表 係呢d舖買先易撞 幾十蚊一件大把人買
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 01:59 PM 發表 世情都給你看透了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:15 , Processed in 0.038641 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.