使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 01:00 AM 發表 就是了 做同一件事的也有高低之別 Btw 昨晚的東張西望 屎塔肥話佢好喜寫作喎
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 01:09 AM 發表 上次睇EVA係邊個去架?
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 01:08 發表 其實hk同tw我都只係睇過pop既concert 老實講唔換衫黎講 日本好多歌手都係咁(唔講avex) aiko係會搞氣氛(定係搞笑哩) 同埋今次佢冇出album 所以唱左好多比較舊既歌 又唔可以話唔pop,但又pop唔晒果d歌 同埋佢係會狂走黎走去 我用言語表達唔到
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 01:11 AM 發表 鐵膽三人組,你+瑪利,仲有邊個?
原帖由 oolongtea 於 2009-7-31 01:11 發表 轉o左杉本有美做手機wallpaper之後 個人醒神好多
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 01:12 AM 發表 大大你看你喜的 aiko 的爽 我想大概等如 年初我獨自去看品冠那一晚的滿足 吧?
原帖由 oolongtea 於 2009-7-31 01:12 AM 發表 演唱會愛子有無掉公仔?
原帖由 oolongtea 於 2009-7-31 01:11 AM 發表 轉o左杉本有美做手機wallpaper之後 個人醒神好多
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 01:14 AM 發表 好耐冇用過女明星做walpaperl
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:11 發表 呢個高定低? 雖然錯字多,又唔係高班文 但我覺佢真心鐘意寫野架
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 01:12 AM 發表 點解我唔係鐵膽?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 01:15 AM 發表 你出席率100%先申請做鐵膽啦 而家俾你做住鐵蛋先
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:16 AM 發表 我都曾用過呢張啦
原帖由 CYBASTER 於 2009-7-31 01:17 AM 發表 我0係香港時出席率100%?
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 01:21 AM 發表 燈力
原帖由 anto 於 2009-7-31 01:23 AM 發表 無,果次5個之嘛
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:22 , Processed in 0.043123 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.