找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一百七十一之爛周最長的一天

  [複製鏈接]
發表於 2009-7-31 02:28:53 | 顯示全部樓層
真係取消晒所有呢兩年o既世界紀錄去好呀...

下年無左件泳衣...等十年都未破到都似
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 07:13:03 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2009-7-31  02:28 發表
真係取消晒所有呢兩年o既世界紀錄去好呀...

下年無左件泳衣...等十年都未破到都似


男士只準著三角褲就公平

Phelps=LBJ=輸唔起
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 08:14:56 | 顯示全部樓層
17.8% 22:00-22:54 CX* 木曜劇場・任侠ヘルパー (山田優)
15.0% 20:00-20:54 EX__ 木曜ミステリー・科捜研の女
12.0% 08:15-08:30 NHK 連続テレビ小説・つばさ

*5.7% 23:58-00:38 NTV 木曜ナイトドラマ・猿ロック
*5.2% 21:00-21:54 EX__ 木曜ドラマ・ダンディ・ダディ?恋愛小説家・伊崎龍之介
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 09:38:43 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-7-31  01:29 AM 發表
「ビジュアルクイーン撮影会」第7回は「ミスFLASH2008」審査員特別賞を受賞したかの夏帆

かの 夏帆(かの かほ)
1988年9月25日生まれ。千葉県出身。AB型。1メートル64、B78W57H83。特技はアルトサックス。趣味はお菓 ...

幾得意喎.
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 10:01:31 | 顯示全部樓層
高井つき奈 卒業のお知らせチームSの高井つき奈が本日のSKE48結成一周年記念公演「天下を取るぜ!!」にて卒業を発表しましたことをお知らせ致します。

本人の学業専念という強い希望もあり、秋元康総合プロデューサーと協議の結果、8月末日の活動をもって卒業することになりました、

高井つき奈の卒業は、8月23日昼公演@日本武道館(東京)、8月26日@SKE48劇場(名古屋)で行う予定です。
卒業まで約1カ月ありますが、引き続き高井つき奈ともどもSKE48を引き続き宜しくお願い致します。

SKE48運営事務局

結成一年
第一個正式成員走
就走個皇牌級
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 10:46:34 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 10:52:35 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 11:07:52 | 顯示全部樓層

被人噓到爆


[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-7-31  11:15 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:34:21 | 顯示全部樓層
藤井都玩下始球式




回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:38:13 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:46:54 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  12:52 AM 發表

要蛋治,ANTO,西巴齊腳?

我待業中,幾時都得
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:47:01 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  12:46 PM 發表
旺角太子一些型格小店買


??即係唔識貨?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:47:21 | 顯示全部樓層
sor9ry
what is Agnis b?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:47:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-7-31  12:46 PM 發表

我待業中,幾時都得


有打算找那類的工作??
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:48:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31  01:00 AM 發表


就是了
做同一件事的也有高低之別

Btw
昨晚的東張西望
屎塔肥話佢好喜寫作喎

自己寫俾自己睇咪算囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:49:19 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2009-7-31  12:47 PM 發表


有打算找那類的工作??

甚麼都找
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:50:22 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-7-31  12:49 PM 發表

甚麼都找


應是和讀科系相關的吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:51:47 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  12:47 PM 發表
sor9ry
what is Agnis b?


那應係你定係他孤漏寡聞…
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:54:23 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 12:54:29 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  12:47 PM 發表
sor9ry
what is Agnis b?

photo hunter
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:25 , Processed in 0.036436 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表