原帖由 Donald 於 2009-8-14 07:29 PM 發表 Newcastle have signed defender Danny Simpson on loan from Barclays Premier League champions Manchester United. 雪中送炭
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-8-14 07:32 PM 發表 好野?
原帖由 makkaho 於 2009-8-14 07:45 PM 發表 估唔到第一日返新工就同老細大講波經+俾佢拉左去踢波
原帖由 Eggio 於 2009-8-14 07:46 PM 發表 乜工咁爽?
原帖由 makkaho 於 2009-8-14 07:56 PM 發表 做環保碳粉 老細講到自己隊波好勁咁
原帖由 Donald 於 2009-8-14 07:58 PM 發表 賣環保碳粉??
原帖由 天才守門員 於 2009-8-14 19:23 發表 咪神係唔係好似小雪咁啊
原帖由 射手shooter 於 2009-8-14 20:05 發表 拍左兩個月就有左,未免太快
原帖由 射手shooter 於 2009-8-14 08:05 PM 發表 拍左兩個月就有左,未免太快
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-14 08:08 PM 發表 去! 仲未有買家嘅史尼達同德倫菲都話想留隊喎..
原帖由 天才守門員 於 2009-8-14 20:14 發表 一個月肚就知?快了點吧?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-14 08:16 PM 發表 咩驗孕即知? 你有經驗?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-14 20:15 發表 史尼達留得過啊
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-14 08:08 PM 發表 去! 仲未有買家嘅德倫菲都話想留隊喎..
原帖由 makkaho 於 2009-8-14 20:19 發表 留隊絕對正確
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:11 , Processed in 0.040616 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.