原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:27 AM 發表 唔好X話,頭先睇烈火見到王喜咁,我又想起1年前
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:26 發表 人終須一死
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:28 AM 發表 有d情況, 就係冇女比較好.. 人, 要識取捨, 唔係揀要邊種快樂, 就係揀唔要邊種負擔..
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:27 發表 唔好X話,頭先睇烈火見到王喜咁,我又想起1年前
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:28 AM 發表 .....
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:29 AM 發表 你這樣死是輕於鴻毛..?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:30 AM 發表 冇睇, 根本從來冇迷哩套..
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:29 發表 依家真係無女好 上次兄弟過張牌個黎,張牌仲要係無野做,自己養自己都養唔掂,明等人養個隻,真係諗都唔好諗
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:26 AM 發表 人終須一死
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:29 AM 發表 依家真係無女好 上次兄弟過張牌個黎,張牌仲要係無野做,自己養自己都養唔掂,明等人養個隻,真係諗都唔好諗
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:31 發表 老馬點會話冇女比較好吖 佢又唔係你呢種擅於偷心的魅力大大
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:32 AM 發表 好吖! 識咁諗.. 貧賤夫妻/愛人都係N事哀架喇, 愛越深越唔好試(探)下去..
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:32 發表 只睇畢打同子華
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:33 AM 發表 睇死你都係因為隻牌唔靚先講以上說話
原帖由 makkaho 於 2009-8-14 11:58 PM 發表 約滿唔續 同埋做下做下覺得做PA根本就係打雜,又冇得轉做PW,所以轉工
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:35 AM 發表 隻牌真係幾靚,但靚無用,個心唔好
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 00:37 發表 又係你果堆觀音基基d frd?
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:37 AM 發表 又係你果堆觀音基基d frd?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:01 , Processed in 0.032732 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.