原帖由 makkaho 於 2009-8-27 11:50 PM 發表 三叔都唔係好野 泡菜機唯一好就係芒靚 日本機本來好吸引,可惜好q多野香港都用唔到...
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 11:56 PM 發表 老銅唔知做咩開2間 買配件又要拿籌,整野又要拿籌,乜q都要拿籌... 好心學下人地nokia賣配件同整野分開啦
原帖由 Keith 於 2009-8-27 11:54 PM 發表 搞埋啲咩一機兩卡嘛 大陸做野個啲咪口啱哂囉 黑莓改過design真係唔錯 唔係咁貴我本來都會想買部
原帖由 Donald 於 2009-8-27 11:47 PM 發表 同係泡菜機,三星好用好多 不過D款...
原帖由 Keith 於 2009-8-27 11:46 PM 發表 買埃瘋啦
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 11:58 PM 發表 而家好多都有 10分1功能都唔知用唔用到 我要部可以聽下歌,玩下touch mon就夠的了 softbank有部摺雞又有touch mon又有keyboard禁,好正 不過出左成半年幾都仲賣緊3xxx:icon102 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 11:57 PM 發表 http://shadowzo.mysinablog.com/i ... p;articleId=1901807 ?
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 11:58 PM 發表 我用緊三星wo
原帖由 Keith 於 2009-8-28 12:00 AM 發表 賣部老爺埃風俾你囉
原帖由 makkaho 於 2009-8-28 12:03 AM 發表 我反i-phone的
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-28 12:08 AM 發表 我有多部日本機 但打唔到中文
原帖由 makkaho 於 2009-8-28 12:08 AM 發表 要改機或者有香港代理果d先打到中文
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-28 12:11 AM 發表 用日文打漢字囉一係
原帖由 Donald 於 2009-8-28 12:05 AM 發表 我覺得太大部,放唔到落褲落
原帖由 makkaho 於 2009-8-28 12:11 AM 發表 有大部分漢字日文係冇架嘛,點頂當? 打英文算數啦
原帖由 Keith 於 2009-8-28 12:12 AM 發表 如果仲用緊iPhone, 我第一部w705就唔駛報銷
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.047820 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.