原帖由 Keith 於 2009-8-27 11:46 PM 發表 買埃瘋啦
使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-8-28 12:12 AM 發表 如果仲用緊iPhone, 我第一部w705就唔駛報銷
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-28 12:13 AM 發表 NI好有型 最煩係冇個你字jei
原帖由 Donald 於 2009-8-28 12:14 AM 發表 點解?
原帖由 hoyte 於 2009-8-28 12:14 AM 發表
原帖由 天才守門員 於 2009-8-28 12:16 AM 發表 我真係無咁多錢
原帖由 makkaho 於 2009-8-28 12:17 AM 發表 我分開i-pod同手機買可能仲平過買一部i-phone
原帖由 hoyte 於 2009-8-28 12:18 AM 發表 咁大個仔淨係用過nokia
原帖由 Keith 於 2009-8-28 12:15 AM 發表 太細部著短褲唔多覺 連褲帶機游咗場水
原帖由 Donald 於 2009-8-28 12:21 AM 發表 其實放落褲袋真係唔係咁好,一黎易跌,二黎我成日形住放得太近會影響生育能力 不過唔放落袋我又會Miss Call
原帖由 Keith 於 2009-8-28 12:24 AM 發表 睇下邊款iPod啦
原帖由 Keith 於 2009-8-27 10:04 PM 發表 蛋治你以前啲聖誕機票係一早買定係英國買?
原帖由 hoyte 於 2009-8-28 12:27 AM 發表 ipod我覺麻麻
原帖由 Donald 於 2009-8-28 12:31 AM 發表 我部NANO四代已壞
原帖由 makkaho 於 2009-8-28 12:32 AM 發表 咁快有得睇卡卡倒戈
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.029095 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.