使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-21 08:45 AM 發表 25.3% 21:00-22:19 TBS 日曜劇場・JIN-仁-・最終回 == *7.3% 21:00-21:54 EX__ アンタッチャブル~事件記者・鳴海遼子~・最終回
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-21 12:59 AM 發表 我此等窮人唯有嘆息一句有錢西
原帖由 Donald 於 2009-12-21 08:27 AM 發表 點解咁講??
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-21 01:55 AM 發表 明啦 你男人可能仲要忍讓你 你男人個 frd 就冇乜必要咯 冇得 wfc 的話, 面斥不雅就梗架喇 唔係個個都會好似天才咁對阿嫂囉
原帖由 henrytam 於 2009-12-21 10:39 AM 發表 經常天時地利人和集於一身,x街啦去 看到自己的Y理有越來越多事實backup真是so exciting
原帖由 Donald 於 2009-12-21 08:31 AM 發表 冇 古費烈係右邊上波多D
原帖由 oolongtea 於 2009-12-21 02:01 AM 發表 下次佢老婆再係要黐住去o既話就咪搞我 全程做tour guide玩到我pok guy
原帖由 天才守門員 於 2009-12-21 01:44 PM 發表 你老味,又抽! 今日返學已經比個奸賊教授抽水
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-21 14:49 發表 點抽?
原帖由 henrytam 於 2009-12-21 02:20 AM 發表 越來越覺得自己堅決反曼的路線是對的
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 02:37 PM 發表 車仔失分好出奇咩? 尋日韋斯咸踢得好heart喎
原帖由 henrytam 於 2009-12-21 10:08 PM 發表 你搞錯對象了 睇住曼聯咁既防線咁辛苦先輸得2場,中間狼隊仲要咁識做 相反車仔阿記成日on99/無端端就要失分 唔反點對得住自己良心!!!! ...
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 02:36 PM 發表 全力支持h下季重返英超踢波!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:10 , Processed in 0.033463 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.