原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-4 01:11 AM 發表 問心, 踢起來沒季初那麼難看了, 但仍須持續進步 橙力兄說的對 我所執著的標準始終是卡比路的皇家馬德里@96-97
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-1-4 01:08 發表 輸一場波世界未日咁款
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-4 01:10 發表 人地要踢世界杯,點會踢英甲
原帖由 天才守門員 於 2010-1-4 01:13 發表 你無可能再搵到當年個位全能的左後衛
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-4 01:10 AM 發表 人地要踢世界杯,點會踢英甲
原帖由 Donald 於 2010-1-4 01:12 AM 發表 仲可以送埋紐記拉科雙雄之一o既悉斯高
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-4 01:15 AM 發表 冇錯, 但我講緊嘅係果種合拍效果, 近乎完美
原帖由 hoyte 於 2010-1-4 01:15 發表 其實,我覺得中場未夠強 好了,我承認(我覺得)L.迪亞拉不是頂級材料
原帖由 garyi 於 2010-1-4 01:17 AM 發表 唔講都唔記得 留番黎用啦,橫掂都係9斬
原帖由 hoyte 於 2010-1-4 01:18 發表 懷緬過去常陶醉 想到舊事歡笑面常流淚夢
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-4 01:18 AM 發表 同上 我對拉屎的評價總不如古爾兄般高 現有人腳下, 我比較想M.迪亞拉回復狀態從而某程度上解放 XA22
原帖由 hoyte 於 2010-1-4 01:20 發表 ot:尋晚達叔又擺烏龍
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-4 01:07 AM 發表 XXX 說 (2:53): Keith 說 (2:53): ? XXX說 (2:54): Leeds 1-0 Man U Keith 說 (2:54): sosad XXX 說 (2:57): 我一定在fm搵列斯聯出氣 Keith 說 (2:57): good 一個鐘後...... XXX 說 (4:0 ...
原帖由 Donald 於 2010-1-4 01:12 發表 仲可以送埋紐記拉科雙雄之一o既悉斯高
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-4 03:01 AM 發表 無野下話!? 公主道油站對出半夜鑽地
原帖由 古都 於 2010-1-4 03:11 發表 會唔會有特發事件呀
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-4 03:12 AM 發表 唔似, 都冇聽到撞車聲
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:01 , Processed in 0.030610 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.