原帖由 天才守門員 於 2010-2-11 11:57 PM 發表 大佬,一開始就直接跟人去油塘個邊,你唔撚係嘛? 前幾日我都係在有借口的情況試過一次,借口日撚日都有啊?
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-11 11:59 PM 發表 信我,聽朝一早send sms叫佢著多件衫 年初一就再send多個去恭起發財,同祝情人節快樂 記住唔好打到好似罐頭msg咁...
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:02 AM 發表 問題係你係度講既8成都係老馬野嘛 一路唔射門,要入波真係等到人地own goal咩 你又唔係曼聯
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:01 AM 發表 一o黎就拆人招牌
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:01 AM 發表 講還講,使唔使diu人呀
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:04 AM 發表 難得有d成材跡象,比你地班友咁講,好撚無癮
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:07 AM 發表 其實無人想打擊你 由season 1起>90%我地給你的advice個中心思想根本就係叫你主動d, that's it
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:02 AM 發表 認真 咩係canned msg?
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:09 AM 發表 3哥
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:08 AM 發表 尸吊,今日仲唔夠啊?真係成束光纖花隊埋去啊?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:02 , Processed in 0.034634 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.