原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:20 AM 發表 我覺得當時個氣氛已經足夠......... 再加強的話 一,會嚇親佢 二,傻的都知道咩事 三,時機未成熟
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:25 AM 發表 所以咪要搞個gag 天:"基基,你對上一次收花係幾時?" 新基:"我未收過喎 天:"o拿,情人節禮物呀..." 新基:" " 天:"其實係社民連送俾你的" 新基:"E~好衰o架,玩人既=3=" 天:"你想要既話我第日再私人送俾你囉" ...
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:24 AM 發表 ok 你會漸進先好喎
原帖由 AC米仔 於 2010-2-11 22:46 發表 我太耐冇追劇......
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:23 AM 發表 the point is... 你要等到幾時做o的乜野o係佢get唔到你想點情況下知你諗乜?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:26 AM 發表 以我認識的佢,佢係唔會有呢d反應的
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:27 AM 發表 GAG界才子
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:27 AM 發表 佢係石女型?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:28 AM 發表 又未至於 有d零波feel囉
原帖由 makkaho 於 2010-2-12 12:28 AM 發表 尸吊,我真係好燃僧D人試都未試就話唔得 都唔知你係真係想9人定係係度做SHOW
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:25 AM 發表 尸吊,洗唔洗整個追女向前走同埋終極追女聯盟啊!
原帖由 oolongtea 於 2010-2-11 23:24 發表
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:29 AM 發表 超級勁認真 做住frd先太耐好易恨錯難返
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:29 AM 發表 佢唔係多比人反應的人
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:29 AM 發表 咁你坐係床邊自己搞掂算了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 16:43 , Processed in 0.030842 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.