原帖由 oolongtea 於 2010-2-11 23:37 發表
使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:30 AM 發表 所以你呢排學碇元堂咁戴眼鏡?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:23 AM 發表 認真講句,安途大大同凸凸應該會幫到你 點樣先係高招我都唔係好識 因為我根本係草食系 而你明顯地係肉食
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:30 AM 發表 咁你咪仲應該做多d野 幫佢打開心窗
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:32 AM 發表 呢一兩個星期真係有互動的 但係你描述的情況,我相信未係時候
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:25 AM 發表 所以咪要搞個gag 天:"基基,你對上一次收花係幾時?" 新基:"我未收過喎 天:"o拿,情人節禮物呀..." 新基:" " 天:"其實係社民連送俾你的" 新基:"E~好衰o架,玩人既=3=" 天:"你想要既話我第日再私人送俾你囉" ...
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:30 AM 發表 唔明正常 你又要溝條女又唔TAKE ACTION等人地知你意圖 邊可能
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:15 AM 發表 新劇廣告 見到佢就想笑
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:33 AM 發表 佢係個d一開始就take action一定嚇親佢個d
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:33 AM 發表 你sms佢,佢有冇覆你? 除你外佢在班上仲有冇男性朋友?
原帖由 henrytam 於 2010-2-12 12:34 AM 發表 d角色名全部勁膠
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-11 23:45 發表
原帖由 makkaho 於 2010-2-12 12:36 AM 發表 唔係叫你一開波就俾帶人地呀 你暗示少少俾人知人地唔多唔少都feel到掛,如果人地係冇feel既,覺得你有唔妥佢就有action架啦
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:37 AM 發表 Alexander McQueen found dead at home
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:36 AM 發表 係咪有曹敏莉個套?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-11 23:51 發表 我一世都係毒男,一世都追唔到女仔,得未啊? 尋日班友都係想咁講架啦!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 16:43 , Processed in 0.026131 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.