找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-12 00:12:49 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  12:10 AM 發表

唔係社民連d野黎架咩?
未必明架wo

普通光纖玫瑰花,我唔講,9知關社民連事咩
收花個d人,十個有九個問d花關社民連咩事?(我都要諗左2秒先記得會徽係玫瑰花 )
人人有花,人人都happy囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:13:48 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:12 AM 發表

普通光纖玫瑰花,我唔講,9知關社民連事咩
收花個d人,十個有九個問d花關社民連咩事?(我都要諗左2秒先記得會徽係玫瑰花 )
人人有花,人人都happy囉 ...

你乜野都講到一舊舊咁
我鬼知係普通光纖玫瑰花咩
我又唔得閒跟蹤你

咁你送花俾佢果時同佢講咩?
就咁遞埋佢之後走人?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:14:10 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:08 AM 發表

尸吊,今日仲唔夠啊?真係成束光纖花隊埋去啊?

ok
如果好似日本咁valentine's day有女女每人送一塊朱古力
你憑乜認為那女女對你有比別人不同的感覺?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:14:51 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12  12:13 AM 發表


我收到呢o的msg都已經好開心

你出meeting我地一人一罐頭俾你啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:15:10 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  12:11 AM 發表

講真,無咩大不了

你有冇搞個gag說是情人節禮物先?

gag?
我一入去比支花個奸賊教授已經gag到全班人笑左啦,仲gag?
我又不是king of...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:15:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-12  12:09 AM 發表


咩事?

新劇廣告
見到佢就想笑
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:16:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-12  12:14 AM 發表

ok
如果好似日本咁valentine's day有女女每人送一塊朱古力
你憑乜認為那女女對你有比別人不同的感覺?

林公公mode:呢d野,要循序漸進去做
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:16:59 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  12:14 AM 發表

你出meeting我地一人一罐頭俾你啦

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:18:03 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  12:13 AM 發表

你乜野都講到一舊舊咁
我鬼知係普通光纖玫瑰花咩
我又唔得閒跟蹤你

咁你送花俾佢果時同佢講咩?
就咁遞埋佢之後走人?

叫佢選隻顏色的花,大家開心一下
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:18:20 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:15 AM 發表

gag?
我一入去比支花個奸賊教授已經gag到全班人笑左啦,仲gag?
我又不是king of...........

有咩關係?
就算全班人笑左都唔會令你9倒條女架喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:19:26 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:18 AM 發表

叫佢選隻顏色的花,大家開心一下

sorry,真係好大機會等於乜都冇做到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:19:38 | 顯示全部樓層
tvb paytv日劇ok快
上季的單身情歌,講姐2 2月播
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:20:12 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12  12:18 AM 發表

有咩關係?
就算全班人笑左都唔會令你9倒條女架喎

我覺得當時個氣氛已經足夠.........
再加強的話
一,會嚇親佢
二,傻的都知道咩事
三,時機未成熟
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:20:25 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-12  12:15 AM 發表

新劇廣告
見到佢就想笑


3哥做戇男應該會做得幾好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:20:49 | 顯示全部樓層
D大新年有冇時間打下fifa?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:21:57 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  12:19 AM 發表

sorry,真係好大機會等於乜都冇做到...

迷死人不陪命的西巴,真心問身經百戰的你,咁應該點?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-12 00:23:19 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:20 AM 發表

我覺得當時個氣氛已經足夠.........
再加強的話
一,會嚇親佢
二,傻的都知道咩事
三,時機未成熟


the point is...

你要等到幾時做o的乜野o係佢get唔到你想點情況下知你諗乜?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:23:45 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12  12:20 AM 發表
D大新年有冇時間打下fifa?


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:23:51 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:21 AM 發表

迷死人不陪命的西巴,真心問身經百戰的你,咁應該點?

認真講句,安途大大同凸凸應該會幫到你
點樣先係高招我都唔係好識
因為我根本係草食系
而你明顯地係肉食

[ 本帖最後由 CYBASTER 於 2010-2-12  12:24 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-12 00:24:11 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12  12:16 AM 發表

林公公mode:呢d野,要循序漸進去做

ok
你會漸進先好喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:16 , Processed in 0.038341 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表