原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:10 AM 發表 唔係社民連d野黎架咩? 未必明架wo
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:12 AM 發表 普通光纖玫瑰花,我唔講,9知關社民連事咩 收花個d人,十個有九個問d花關社民連咩事?(我都要諗左2秒先記得會徽係玫瑰花 ) 人人有花,人人都happy囉 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:08 AM 發表 尸吊,今日仲唔夠啊?真係成束光纖花隊埋去啊?
原帖由 oolongtea 於 2010-2-12 12:13 AM 發表 我收到呢o的msg都已經好開心
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:11 AM 發表 講真,無咩大不了 你有冇搞個gag說是情人節禮物先?
原帖由 Donald 於 2010-2-12 12:09 AM 發表 咩事?
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:14 AM 發表 ok 如果好似日本咁valentine's day有女女每人送一塊朱古力 你憑乜認為那女女對你有比別人不同的感覺?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:14 AM 發表 你出meeting我地一人一罐頭俾你啦
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:13 AM 發表 你乜野都講到一舊舊咁 我鬼知係普通光纖玫瑰花咩 我又唔得閒跟蹤你 咁你送花俾佢果時同佢講咩? 就咁遞埋佢之後走人?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:15 AM 發表 gag? 我一入去比支花個奸賊教授已經gag到全班人笑左啦,仲gag? 我又不是king of...........
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:18 AM 發表 叫佢選隻顏色的花,大家開心一下
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-12 12:18 AM 發表 有咩關係? 就算全班人笑左都唔會令你9倒條女架喎
原帖由 Eggio 於 2010-2-12 12:15 AM 發表 新劇廣告 見到佢就想笑
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:19 AM 發表 sorry,真係好大機會等於乜都冇做到...
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:20 AM 發表 我覺得當時個氣氛已經足夠......... 再加強的話 一,會嚇親佢 二,傻的都知道咩事 三,時機未成熟
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-12 12:20 AM 發表 D大新年有冇時間打下fifa?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:21 AM 發表 迷死人不陪命的西巴,真心問身經百戰的你,咁應該點?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-12 12:16 AM 發表 林公公mode:呢d野,要循序漸進去做
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:16 , Processed in 0.038341 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.