找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-22 22:18:41 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-22  10:17 PM 發表

好似兆萬d衫好靚果款?

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:19:04 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:14 PM 發表

即係咩先得架?

一d普通野啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:19:54 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:19 PM 發表

一d普通野啦


諗住幫下你,你又唔講,繼續打cover letter
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:20:33 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:19 PM 發表


諗住幫下你,你又唔講,繼續打cover letter

apply乜工?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:21:45 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:19 PM 發表


諗住幫下你,你又唔講,繼續打cover letter

我聽日放學去將軍澳
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:22:09 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:19 PM 發表


諗住幫下你,你又唔講,繼續打cover letter

搵工既朋友你好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:22:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-22  10:20 PM 發表

apply乜工?

sfc,ids,中銀,tokyo-mitsubushii...今個week係咁多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:22:55 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:18 PM 發表

85539

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:23:44 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:21 PM 發表

我聽日放學去將軍澳

做乜先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:24:16 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:22 PM 發表

sfc,ids,中銀,tokyo-mitsubushii...今個week係咁多

MT?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:25:31 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:21 PM 發表

我聽日放學去將軍澳

就係咁?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:25:50 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-22  10:23 PM 發表

做乜先?

深層目的:照你meeting的提議
表面目的:順道去宣傳公投
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:26:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-22  10:24 PM 發表

MT?

銀行係囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:26:10 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:25 PM 發表

就係咁?

sms當然不是這個啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:27:25 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:26 PM 發表

sms當然不是這個啦

唉你不如打電話去表白啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:28:00 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22  10:27 PM 發表

唉你不如打電話去表白啦

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:28:40 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:28 PM 發表

85541

你說得很對
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:29:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:25 PM 發表

深層目的:照你meeting的提議
表面目的:順道去宣傳公投

即係入去向佢宣傳公投?

seriously
我meeting提議左d乜?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:31:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-22  10:29 PM 發表

即係入去向佢宣傳公投?

seriously
我meeting提議左d乜?


你話唔好怕遠,陪人坐同一條線
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 22:32:56 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22  10:28 PM 發表

85541

同佢說




[ 本帖最後由 Eggio 於 2010-2-22  10:45 PM 編輯 ]

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.030318 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表