原帖由 Eggio 於 2010-2-22 10:17 PM 發表 好似兆萬d衫好靚果款?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22 10:14 PM 發表 即係咩先得架?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:19 PM 發表 一d普通野啦
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22 10:19 PM 發表 算 諗住幫下你,你又唔講,繼續打cover letter
原帖由 Eggio 於 2010-2-22 10:20 PM 發表 apply乜工?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:18 PM 發表 85539
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:21 PM 發表 我聽日放學去將軍澳
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22 10:22 PM 發表 sfc,ids,中銀,tokyo-mitsubushii...今個week係咁多
原帖由 Eggio 於 2010-2-22 10:23 PM 發表 做乜先?
原帖由 Eggio 於 2010-2-22 10:24 PM 發表 MT?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22 10:25 PM 發表 就係咁?
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:26 PM 發表 sms當然不是這個啦
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-22 10:27 PM 發表 唉你不如打電話去表白啦
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:28 PM 發表 85541
原帖由 天才守門員 於 2010-2-22 10:25 PM 發表 深層目的:照你meeting的提議 表面目的:順道去宣傳公投
原帖由 Eggio 於 2010-2-22 10:29 PM 發表 即係入去向佢宣傳公投? seriously 我meeting提議左d乜?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.030318 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.