找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-22 00:45:07 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-22  12:38 AM 發表





藝人南澤奈央進軍海外 和金材昱金俊出演韓劇

女演員南澤奈央將出演韓劇、實現進發海外。日本手機專用電視臺“BeeTV”將從3月20日開始播出南韓電視劇《把你 ...

對此女0興趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 00:50:54 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:05:18 | 顯示全部樓層
睇緊J2
原來韓國band同唱抒情歌都唔錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:20:05 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-22  01:05 AM 發表
睇緊J2
原來韓國band同唱抒情歌都唔錯

正式確定成為韓迷了?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:22:09 | 顯示全部樓層
荒井萌、ヒロインにドキドキ! - 人気ケータイ小説原作のドラマ『激恋』

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:24:50 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-22  01:20 AM 發表

正式確定成為韓迷了?

淨係睇綜藝同歌之嘛
劇我仲係堅守自己底線,唔睇(雖然聽講韓劇已經多元化左好多)

而家日本我睇開果堆一D驚喜都冇,YUI休息完出返黎又係唱返果隻style既歌
睇少女時代好過
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:28:02 | 顯示全部樓層
福街無線CUT左2首歌
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:29:49 | 顯示全部樓層
原本諗住有帆有乃有萌,下季全力回歸日劇,依家無帆就
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:39:22 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-22  01:29 AM 發表
原本諗住有帆有乃有萌,下季全力回歸日劇,依家無帆就

有小池咪一樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:40:14 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-22  01:24 AM 發表

淨係睇綜藝同歌之嘛
劇我仲係堅守自己底線,唔睇(雖然聽講韓劇已經多元化左好多)

而家日本我睇開果堆一D驚喜都冇,YUI休息完出返黎又係唱返果隻style既歌
睇少女時代好過 ...

睇緊錢的戰爭
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:44:08 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-22  01:40 AM 發表

睇緊錢的戰爭

韓劇真係冇咩興趣
但經常有人叫我睇

但係韓劇D插入歌我又會聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:44:09 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-22  01:39 發表

有小池咪一樣


而家睇得出分別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:47:40 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-22  01:44 AM 發表


而家睇得出分別?

冇分別啊
一樣有眼耳口鼻波蘿手腳

認真,好耐之前我已經覺得佢唔似
帆好明顯係大隻D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:48:52 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-22  01:47 發表

冇分別啊
一樣有眼耳口鼻蘿手腳

認真,好耐之前我已經覺得佢唔似
帆好明顯係大隻D


認真
帆有咋下?

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 01:51:35 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-22  01:48 AM 發表


認真
帆有咋下?


咁唔多唔少都叫有掛
只不過可能係西瓜同橙的分別
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 02:13:19 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-22  12:40 AM 發表
85529
我最喜歡的人。





直率又溫柔, 爽朗沒有分表裏的性格, 真的非常可愛, 今天見面時她的頭髮變成了紅色, 北乃很羡慕呢。這個人是
福田沙紀★

經常見面的好朋友。

沙紀的頭髮顏色很好吧!?
我沒染過髮所以很羡 ...

RE;SAKI&KIE

今天
和某人
去了約會

買了T恤。
因為最近有買太多衣服的疑惑, 福田呢
這次只買新穎的T恤♪


春季商品

還繼續等待著哦~*



約會的對象是
會把茶灑了的
女孩子。






北乃綺~。


拍了久違的照片。

拍攝照片啊
每次一起出去玩時也不怎麼拍吧。

所以這刊登的2張照片是久違的呢~。

面對著相機
感覺進入了工作模式呢(笑)

其實好像有我們關係不好的傳言
不過沒有否定的必要
因為關係很好哦(笑)


重新說關係好會有害羞的感覺。


kie以歌手出道了呢*
恭喜!!   pachipachi(*注:拍手聲)


彼此, 都是討厭不徹底的女孩子

我們會好好地以歌手身份活動
請支持呢!!

不知道哪天會否在同一舞台唱歌呢?


hya~~一定好有趣!!

不過那天來臨的話
彼此, 應該都在嚴謹地工作吧(笑)

ma~因為這就是我們呢♪

呀~即使是這樣
kie好可愛呀♪啊~好害羞

P.S
kie的blog也有記載哦*

check♪


SAKI FUKUDAxxx



本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 02:20:07 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-22  02:13 AM 發表

RE;SAKI&KIE

搞GL吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 07:42:11 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-22  01:40 AM 發表

睇緊錢的戰爭


我最近打算看看這套…
http://blog.yam.com/yoonpcjo/article/24545080

因為家人有買這套DVD
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 13:54:20 | 顯示全部樓層
今日白粉報又有1/3頁上野
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-22 14:02:44 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-22  01:29 AM 發表
原本諗住有帆有乃有萌,下季全力回歸日劇,依家無帆就


我都想回歸日劇

搵個速水頂下都好呀

唯有睇住3哥先

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-2-22  02:04 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 21:19 , Processed in 0.025489 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表