使用道具 舉報
原帖由 射手shooter 於 2010-3-27 07:09 PM 發表 阿sa承認已婚,宣佈離婚
原帖由 henrytam 於 2010-3-27 07:33 PM 發表 我一直覺得係為左演唱會而make noice
原帖由 Donald 於 2010-3-27 07:50 PM 發表 班偽人有咩做唔出
原帖由 天才守門員 於 2010-3-27 07:56 PM 發表 尋晚我個FRD話EEG想用1M挖威哥
原帖由 ken809 於 2010-3-27 10:00 AM 發表 我真係明白同知道內地人唔知咩係民主了
原帖由 Donald 於 2010-3-27 07:58 PM 發表 簽環球喇X! 唔信ATV會放人o羅
原帖由 天才守門員 於 2010-3-27 08:02 PM 發表 我個FRD話ATV想自組公司去捧一班
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-27 08:09 PM 發表 之前套劇都冇左件事
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 henrytam 於 2010-3-27 08:09 PM 發表 簽EEG可以去無線出鏡 好過留係ATV
原帖由 射手shooter 於 2010-3-27 19:09 發表 阿sa承認已婚,宣佈離婚
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:40 , Processed in 0.096628 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.