原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 04:45 AM 發表 這隊皇家馬德里? 未夠好 但我看過更差的
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 04:45 AM 發表 如果你覺得這只是因為「Glory Hunter」的話,我覺得是你未能領會罷了 不過呢d野未能領會好過有機會領會
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28 05:00 發表 我所指的是閒王對你的讚賞
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 04:58 發表 現在總算衰衰地都叫榜首啦 唔係頭2週那些假數字
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 05:09 AM 發表 想當年我地排榜首真係會令我興奮之餘又戒慎恐懼, 因為我當時真心認為我地有能力爭冠軍
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28 05:12 發表 When?
原帖由 ken809 於 2010-3-28 09:56 發表 快d dump幾億出黎買人咪夠好囉
原帖由 Donald 於 2010-3-28 10:24 AM 發表 今年有西咸放生猴嗎?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 10:00 AM 發表 誰敢擔保? 況且這太膚淺了! 我說主席大人
原帖由 ken809 於 2010-3-28 11:10 發表 買起巴塞咪得
原帖由 Eggio 於 2010-3-28 10:59 AM 發表 上季杜維其實係猴放入找卡數的內奸
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 11:11 AM 發表 你知道你在說甚麼嗎? 坐等橙力兄回應
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28 12:43 PM 發表 哦。 好,條件係,以皇馬的全盤經營權交換。 球會回復Madrid C. F.舊名。 球會博物館加上與佛朗哥政權勾結的史實。 馬德里球會與巴卡結盟。 馬德里球會把新買的巴卡主力以低價賣回給巴卡。 :icon07 ...
原帖由 ken809 於 2010-3-28 01:43 PM 發表 大大睇黎對鍠馬有強烈的怨恨
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.027284 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.