找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-28 05:00:12 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  04:45 AM 發表
這隊皇家馬德里?
未夠好
但我看過更差的


我所指的是閒王對你的讚賞
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 05:01:26 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  04:45 AM 發表
如果你覺得這只是因為「Glory Hunter」的話,我覺得是你未能領會罷了

不過呢d野未能領會好過有機會領會


加斯拍特時代!  

08年初夏在魯營現場至09年夏的福佳!

[ 本帖最後由 橙色力量 於 2010-3-28  05:04 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 05:06:18 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  05:00 發表

我所指的是閒王對你的讚賞


我知
我唔應該搞爛 gag
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 05:09:21 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  04:58 發表

現在總算衰衰地都叫榜首啦

唔係頭2週那些假數字


想當年我地排榜首真係會令我興奮之餘又戒慎恐懼, 因為我當時真心認為我地有能力爭冠軍
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 05:12:46 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  05:09 AM 發表
想當年我地排榜首真係會令我興奮之餘又戒慎恐懼, 因為我當時真心認為我地有能力爭冠軍


When?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 05:16:11 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  05:12 發表

When?


不包括06-07及07-08, 那兩季我總不夠以往雀躍

雖則07-08我們的射手是魯爾而助攻王是古迪確實令我高興
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 09:56:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  04:45 AM 發表


這隊皇家馬德里?
未夠好
但我看過更差的

快d dump幾億出黎買人咪夠好囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 10:00:58 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2010-3-28  09:56 發表

快d dump幾億出黎買人咪夠好囉


誰敢擔保?
況且這太膚淺了!
我說主席大人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 10:24:03 | 顯示全部樓層
今年有西咸放生猴嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 10:59:36 | 顯示全部樓層
remioromen係香港好出名?
點解903係咁賣佢地廣告
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 10:59:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-28  10:24 AM 發表
今年有西咸放生猴嗎?

上季杜維其實係猴放入找卡數的內奸
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 11:10:08 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  10:00 AM 發表


誰敢擔保?
況且這太膚淺了!
我說主席大人

買起巴塞咪得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 11:11:42 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2010-3-28  11:10 發表

買起巴塞咪得


你知道你在說甚麼嗎?
坐等橙力兄回應
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 11:21:50 | 顯示全部樓層
一轉台係山P,再轉又係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 12:25:18 | 顯示全部樓層

\
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 12:41:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-3-28  10:59 AM 發表

上季杜維其實係猴放入找卡數的內奸


老舒信錯人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 12:43:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  11:11 AM 發表
你知道你在說甚麼嗎?
坐等橙力兄回應


哦。
好,條件係,以皇馬的全盤經營權交換。
球會回復Madrid C. F.舊名。
球會博物館加上與佛朗哥政權勾結的史實。
馬德里球會與巴卡結盟。
馬德里球會把新買的巴卡主力以低價賣回給巴卡。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 13:43:27 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  12:43 PM 發表


哦。
好,條件係,以皇馬的全盤經營權交換。
球會回復Madrid C. F.舊名。
球會博物館加上與佛朗哥政權勾結的史實。
馬德里球會與巴卡結盟。
馬德里球會把新買的巴卡主力以低價賣回給巴卡。
:icon07 ...

大大睇黎對鍠馬有強烈的怨恨
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 17:48:36 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  12:43 PM 發表


哦。
好,條件係,以皇馬的全盤經營權交換。
球會回復Madrid C. F.舊名。
球會博物館加上與佛朗哥政權勾結的史實
馬德里球會與巴卡結盟。
馬德里球會把新買的巴卡主力以低價賣回給巴卡。
:icon07 ...


who cares... 'now'...

anyway... What can a football club do? Even they are allied, is it important?

[ 本帖最後由 Gianni Rivera 於 2010-3-28  05:51 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 17:54:04 | 顯示全部樓層
原帖由 ken809 於 2010-3-28  01:43 PM 發表
大大睇黎對鍠馬有強烈的怨恨


比不上閒王對曼聯的怨恨吧?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.027284 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表