找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-28 03:49:53 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  03:48 發表

quote晒佢啦魯爾兄


我對那句暫時仍舊保持中立
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 03:49:56 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  03:48 AM 發表


冇計喎
你唔睇
香港大把人要睇


隊祖仔搞成咁,我冇咩希望架喇
唯有希望曼 4大皆空 最後的安慰
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 03:50:21 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  03:49 AM 發表


我對那句暫時仍舊保持中立


咁你quote得下一句已經唔中立啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 03:51:34 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  03:50 發表

咁你quote得下一句已經唔中立啦


OG到用時方恨少
有幾唔中立?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 03:53:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  03:51 AM 發表


OG到用時方恨少
有幾唔中立?



own goal只係其中一個方法姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 03:54:37 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  03:53 發表

own goal只係其中一個方法姐


哩個係你(同閒王?)嘅想法?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:07:36 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  03:47 AM 發表


冇計啦,出街電視播,

頭先我都係咁被迫睇左陣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:11:22 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  03:49 AM 發表


隊祖仔搞成咁,我冇咩希望架喇
唯有希望曼 4大皆空 最後的安慰

.........
唔係已經有個盃仔啦咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:12:19 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  03:45 AM 發表
哩個角度
我擔心我連世盃都唔應該睇

俾著我,歐洲國家盃都已經唔睇了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:16:28 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  04:11 AM 發表

.........
唔係已經有個盃仔啦咩


原來拎左聯賽盃,我依家先記得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:26:19 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2010-3-28  04:16 AM 發表


原來拎左聯賽盃,我依家先記得

對唔住,勾起了你的不快兼想洗掉的回憶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:27:25 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  03:45 AM 發表


哩個角度
我擔心我連世盃都唔應該睇

其實俾著我的話,西甲都唔會睇了



所以我很敬佩你對西甲報導的熱心
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:29:39 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  04:27 發表

其實俾著我的話,西甲都唔會睇了



所以我很敬佩你對西甲報導的熱心


謝~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:30:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  04:29 AM 發表
謝~


這是你應得的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:33:27 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  03:42 AM 發表
學我咁罷睇英超歐冠啦
睇來都唔知做乜,搵氣自己受


做球迷只能做glory hunter就沒什麼意思了,有荷蘭出場我還是要支持一下的。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:45:02 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  04:30 發表

這是你應得的


這隊皇家馬德里?
未夠好
但我看過更差的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:45:50 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28  04:33 AM 發表
做球迷只能做glory hunter就沒什麼意思了,有荷蘭出場我還是要支持一下的。

如果你覺得這只是因為「Glory Hunter」的話,我覺得是你未能領會罷了

不過呢d野未能領會好過有機會領會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:48:42 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-28  04:45 發表

如果你覺得這只是因為「Glory Hunter」的話,我覺得是你未能領會罷了

不過呢d野未能領會好過有機會領會


我是皇家馬德里支持者
所以我不大想看這樣的皇家馬德里

巴卡夢二時代我曾這樣看
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:51:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  04:48 AM 發表


我是皇家馬德里支持者
所以我不大想看這樣的皇家馬德里

巴卡夢二時代我曾這樣看



你比我幸福了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-28 04:58:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28  04:48 AM 發表


我是皇家馬德里支持者
所以我不大想看這樣的皇家馬德里

巴卡夢二時代我曾這樣看

現在總算衰衰地都叫榜首啦

唔係頭2週那些假數字
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.023716 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表