原帖由 古都 於 2010-3-28 03:48 發表 quote晒佢啦魯爾兄
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 03:48 AM 發表 冇計喎 你唔睇 香港大把人要睇
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 03:49 AM 發表 我對那句暫時仍舊保持中立
原帖由 古都 於 2010-3-28 03:50 發表 咁你quote得下一句已經唔中立啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 03:51 AM 發表 OG到用時方恨少 有幾唔中立?
原帖由 古都 於 2010-3-28 03:53 發表 own goal只係其中一個方法姐
原帖由 古都 於 2010-3-28 03:47 AM 發表 冇計啦,出街電視播,
原帖由 古都 於 2010-3-28 03:49 AM 發表 隊祖仔搞成咁,我冇咩希望架喇 唯有希望曼 4大皆空 最後的安慰
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 03:45 AM 發表 哩個角度 我擔心我連世盃都唔應該睇
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 04:11 AM 發表 ......... 唔係已經有個盃仔啦咩
原帖由 古都 於 2010-3-28 04:16 AM 發表 原來拎左聯賽盃,我依家先記得
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 04:27 發表 其實俾著我的話,西甲都唔會睇了 所以我很敬佩你對西甲報導的熱心
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 04:29 AM 發表 謝~
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 03:42 AM 發表 學我咁罷睇英超歐冠啦 睇來都唔知做乜,搵氣自己受
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28 04:30 發表 這是你應得的
原帖由 橙色力量 於 2010-3-28 04:33 AM 發表 做球迷只能做glory hunter就沒什麼意思了,有荷蘭出場我還是要支持一下的。
原帖由 henrytam 於 2010-3-28 04:45 發表 如果你覺得這只是因為「Glory Hunter」的話,我覺得是你未能領會罷了 不過呢d野未能領會好過有機會領會
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-28 04:48 AM 發表 我是皇家馬德里支持者 所以我不大想看這樣的皇家馬德里 巴卡夢二時代我曾這樣看
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:52 , Processed in 0.023716 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.