原帖由 傑夫仔 於 2010-6-13 02:22 PM 發表 ... 你份工就好,可以對住咁多幼女
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 02:34 PM 發表 慢慢我喜好都變左20出頭女仔 直接不轉彎抹角 係遠處望到都揮手笑住同人say hi 有個又拎紙寫自己msn,遞比我的 噢,打份大人工邊有咁
原帖由 henrytam 於 2010-6-13 02:21 PM 發表 令我諗起中學d女見到中年阿叔老師都會"0答"糖 poly女乜岩你d型男囉 讀degree既可能份人會認真好多,畢竟我覺得成績有返咁上下的女通常都幾勤力 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 01:43 PM 發表 監堂嘛 我而家係副學士果邊呀 女係冇大學生咁尊貴 比人空堂用既電腦room都係我當值 易混熟好多 有幾個問我拎contact既 一係果時有女(重點都係唔靚 ) 一係就除非超鐘意,唔係我盡良唔搞咁多野啦 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 02:43 PM 發表 我度有男學生溝女staff 添 poly比人感覺又係膚淺d既 學運同政治又冷感
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-13 02:37 PM 發表 這些機會
原帖由 STAM 於 2010-6-13 02:43 PM 發表 hkcc?
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-13 02:46 PM 發表 9倒? 我朋友中學時9倒了代課教師
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 02:47 PM 發表
原帖由 STAM 於 2010-6-13 02:48 PM 發表 你的朋友就是...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2010-6-13 02:48 PM 發表 咁樣先好 興世無爭過D平凡生活唔好咩?
原帖由 STAM 於 2010-6-13 02:50 PM 發表 係咪11樓? 我係畢業生黎
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 02:54 PM 發表 學生時期係最冇包袱 玩浪漫野,追求形而上既野 唔玩下政治,反政府反商人 唔通等到30,40歲咩?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-13 02:55 PM 發表 幾時grad架你? 地盤時我已係度
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-13 03:00 PM 發表 我情願D女四圍去下旅行 反黎反去留返俾d憤青做啦 開口埋口要殺人全家好turn off 好似YUI同周澄咁又唔同講法
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:42 , Processed in 0.033168 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.