找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-12 15:46:48 | 顯示全部樓層
原帖由 andres_tabris 於 2010-6-12  02:03 PM 發表



迪寶司機都唔算頂級?

迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星球員關係有一手而已,其他尚待證明。

卡比路仲未係
史高拉利唔Q係
納比只係祖雲達斯成功
費格遜唔係
雲加唔係
摩連奴唔係
雲高爾更加唔係
正確D講,有邊撚個係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:19:00 | 顯示全部樓層
腳踝腫左
咁快又要買對新籃球鞋
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:19:52 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12  09:19 PM 發表
腳踝腫左
咁快又要買對新籃球鞋

咁大鑊?

我散哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:21:36 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-12  08:32 AM 發表
莫名,我就仇恨你
(2010-06-11 06:31:28)

我最近經常在論壇裡看到69聖戰,當時我並不瞭解內容,很明顯,我對69兩個字的好感要大於聖戰兩個字,我挺害怕看見「聖戰」兩字的,就像我害怕看見「堅決打倒」「旗幟鮮明」等帶有恐怖色 ...

韓寒的小說冇咩好睇
但散文的確好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:23:24 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-12  09:19 PM 發表

咁大鑊?

我散哂

沖完涼覺得好累
明明我實際上落場時間唔多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:23:47 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-12  09:19 PM 發表

咁大鑊?

我散哂

著低筒鞋又大左半號
腳踝保護=0

間中散下好既
好番第日反而好精神
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:25:42 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12  09:23 PM 發表

沖完涼覺得好累
明明我實際上落場時間唔多

打籃底仲累過控球切入進攻

btw,夾give n go幾好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:28:47 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12  09:23 PM 發表

著低筒鞋又大左半號
腳踝保護=0

間中散下好既
好番第日反而好精神

我而家果對幾好著
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:31:07 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12  09:25 PM 發表

打籃底仲累過控球切入進攻

btw,夾give n go幾好

下次再夾過
今日唯一似d樣既一場

不過其實今日太焗,一開始打真係幾辛苦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:34:21 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12  03:34 PM 發表

南韓技術有限都夠好笑


剛剛技術性擊倒「防守專家」希臘
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:38:44 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12  09:23 PM 發表

沖完涼覺得好累
明明我實際上落場時間唔多

落場最少一定是我的
你可以慳返

打10分鐘都冇就已經作嘔咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:43:38 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-12  09:38 PM 發表

落場最少一定是我的
你可以慳返

打10分鐘都冇就已經作嘔咁

有左?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:46:59 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-12  09:43 PM 發表

有左?

個肚腩都似有幾個月咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 21:51:54 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12  03:46 PM 發表

迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星 ...

玩緊football manager的各位
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:10:47 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-12  09:51 PM 發表

玩緊football manager的各位

坐等魯爾回應
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:15:26 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12  09:28 PM 發表

我而家果對幾好著

nike hyperdunk?

原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12  09:31 PM 發表

下次再夾過
今日唯一似d樣既一場

不過其實今日太焗,一開始打真係幾辛苦

我覺我地班打得雖疏但都唔算少
仲係冇咩配合,一味單兵作戰
對人地渣過我地都work既
不過如對今日高佬,就冇咩用了

我同愛淫,你,鬼夾d

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-6-12  10:17 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:18:36 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12  15:46 發表

迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星 ...


只說迪波斯基
皇家馬德里老臣子於99-00季中臨危受命至02-03收咧日再贏西甲之夜被解除職務
過程中遇上過各式各樣的難題, 最後大致成功解決
由最初我們不知踢甚麼跌至中下游, 到後來季復季地要改動行之有效的主力戰陣去讓各位新加盟巨星發揮極致效用
不只有我見證過並且記得吧?

有錢大晒?
哩個其實唔係迪波斯基當年在位時嘅優勢
反而係考驗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:21:50 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12  22:10 發表

坐等魯爾回應


我的回應了無新意
根本就是回帶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:34:16 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-12  10:21 PM 發表


我的回應了無新意
根本就是回帶

駛唔駛copy過去教精佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-12 22:48:58 | 顯示全部樓層
郭家明先係世界級
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 13:42 , Processed in 0.034629 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表