原帖由 andres_tabris 於 2010-6-12 02:03 PM 發表 迪寶司機都唔算頂級?
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12 09:19 PM 發表 腳踝腫左 咁快又要買對新籃球鞋
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-12 08:32 AM 發表 莫名,我就仇恨你 (2010-06-11 06:31:28) 我最近經常在論壇裡看到69聖戰,當時我並不瞭解內容,很明顯,我對69兩個字的好感要大於聖戰兩個字,我挺害怕看見「聖戰」兩字的,就像我害怕看見「堅決打倒」「旗幟鮮明」等帶有恐怖色 ...
原帖由 henrytam 於 2010-6-12 09:19 PM 發表 咁大鑊? 我散哂
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12 09:23 PM 發表 沖完涼覺得好累 明明我實際上落場時間唔多
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12 09:23 PM 發表 著低筒鞋又大左半號 腳踝保護=0 間中散下好既 好番第日反而好精神
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12 09:25 PM 發表 打籃底仲累過控球切入進攻 btw,夾give n go幾好
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12 03:34 PM 發表 南韓技術有限都夠好笑
原帖由 henrytam 於 2010-6-12 09:38 PM 發表 落場最少一定是我的 你可以慳返 打10分鐘都冇就已經作嘔咁
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-12 09:43 PM 發表 有左?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12 03:46 PM 發表 迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星 ...
原帖由 makkaho 於 2010-6-12 09:51 PM 發表 玩緊football manager的各位
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12 09:28 PM 發表 我而家果對幾好著
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-12 09:31 PM 發表 下次再夾過 今日唯一似d樣既一場 不過其實今日太焗,一開始打真係幾辛苦
原帖由 天才守門員 於 2010-6-12 15:46 發表 迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-6-12 22:10 發表 坐等魯爾回應
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-12 10:21 PM 發表 我的回應了無新意 根本就是回帶
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:42 , Processed in 0.034629 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.