使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-17 01:04 AM 發表 【天使TSJS日劇社】◇春季時代劇◇《 綻放的花 》 [第01-02話][HDTV-RMVB 日語中字] http://lookpic.com/d2/i2/2512/mQWmONKu.jpeg D大有得睇平大了 ...
原帖由 makkaho 於 2010-6-17 21:46 發表 反韓勢力大到你冇人信(定係其實真係我反骨得滯?)
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-17 09:53 PM 發表 我只要一次重要場合西班牙堂堂正正擊倒南韓 其他場合, 如友誼波 1:0, 意義不存在
原帖由 makkaho 於 2010-6-17 09:46 PM 發表 反韓勢力大到你冇人信(定係其實真係我反骨得滯?)
原帖由 makkaho 於 2010-6-17 10:01 PM 發表 "好波就有人支持"呢句說話係錯的 睇黎係我被和諧得太過份
原帖由 henrytam 於 2010-6-17 10:02 PM 發表 你自己當年乜又係反埋一份 成個forum可能得我02世盃時係支持南韓 因為想睇下可以奇蹟到邊一個地 ...
原帖由 makkaho 於 2010-6-17 10:10 PM 發表 其實我都係今個星期先開始支持南韓姐 結果我成了敵人了
原帖由 cavasake 於 2010-6-17 10:14 PM 發表 尼日利亞攻力無乜料到...
原帖由 makkaho 於 2010-6-17 22:10 發表 其實我都係今個星期先開始支持南韓姐 結果我成了敵人了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:17 , Processed in 0.033508 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.