找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-17 01:04:23 | 顯示全部樓層
【天使TSJS日劇社】◇春季時代劇◇《 綻放的花 》 [第01-02話][HDTV-RMVB 日語中字]                                                                                                                                                                                                                                                       
D大有得睇平大了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 10:12:28 | 顯示全部樓層
再向日劇「致敬」無綫《談情說案》倒模木村舊作

看不起中國人,只懂抄抄抄...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 10:18:43 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 10:23:09 | 顯示全部樓層

I wanna be your dog

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 11:37:34 | 顯示全部樓層
Mother 14.8
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 13:38:44 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-17  01:04 AM 發表
【天使TSJS日劇社】◇春季時代劇◇《 綻放的花 》 [第01-02話][HDTV-RMVB 日語中字]                                                                                                                                                                                                                                                        http://lookpic.com/d2/i2/2512/mQWmONKu.jpeg
D大有得睇平大了 ...


成年幾未睇過
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 17:39:58 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 21:46:32 | 顯示全部樓層
反韓勢力大到你冇人信(定係其實真係我反骨得滯?)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 21:53:25 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  21:46 發表
反韓勢力大到你冇人信(定係其實真係我反骨得滯?)


我只要一次重要場合西班牙堂堂正正擊倒南韓
其他場合, 如友誼波 1:0, 意義不存在
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:01:43 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-17  09:53 PM 發表


我只要一次重要場合西班牙堂堂正正擊倒南韓
其他場合, 如友誼波 1:0, 意義不存在

"好波就有人支持"呢句說話係錯的
睇黎係我被和諧得太過份
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:02:08 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  09:46 PM 發表
反韓勢力大到你冇人信(定係其實真係我反骨得滯?)

你自己當年乜又係反埋一份

成個forum可能得我02世盃時係支持南韓
因為想睇下可以奇蹟到邊一個地步
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:04:38 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  10:01 PM 發表

"好波就有人支持"呢句說話係錯的
睇黎係我被和諧得太過份

你都應該明白「好波」的定義實在因人而異

有d人覺得一定要中路進攻先係好波既
有d人覺得一定要一個爆幾個先係好波既
有d人覺得一定要全攻型先係好波既
有d人覺得效率足球先係好波既

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:10:28 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-17  10:02 PM 發表

你自己當年乜又係反埋一份

成個forum可能得我02世盃時係支持南韓
因為想睇下可以奇蹟到邊一個地 ...

其實我都係今個星期先開始支持南韓姐
結果我成了敵人了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:14:06 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  10:10 PM 發表

其實我都係今個星期先開始支持南韓姐
結果我成了敵人了


支持北韓啦,即刻多番朋友
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:14:10 | 顯示全部樓層
尼日利亞攻力無乜料到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:15:44 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  10:10 PM 發表

其實我都係今個星期先開始支持南韓姐
結果我成了敵人了

我開始覺得自己都只係包拗頸

但很多年前開始我已經是喜好重效率的踢波方法
所以南韓是一拍即合
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:17:15 | 顯示全部樓層
0-1
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:20:08 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2010-6-17  10:14 PM 發表
尼日利亞攻力無乜料到...

你條燈神
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:55:34 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  10:10 PM 發表

其實我都係今個星期先開始支持南韓姐
結果我成了敵人了

上個星期問泰煕既時候已知你變心啦,又唔認
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-17 22:57:49 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-17  22:10 發表

其實我都係今個星期先開始支持南韓姐
結果我成了敵人了

你轉呔不是問題

個焦點係你畀韓妹搞掂
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:17 , Processed in 0.033508 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表