找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-18 12:43:49 | 顯示全部樓層
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注目,在處女作中更模仿新垣結衣的經典零食廣告,可是卻惹來新垣結衣的忠實粉絲不滿。後日,上原結衣將舉行攝影會催谷新作,屆時她會全裸現身任影唔嬲。




咁女都話似
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:02:26 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-18  12:43 發表
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...


下面果件離譜d喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:15:16 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:57 發表

講還講,唔洗開名


係咪要學唔少講波佬咁講幾多號仔?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:20:30 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-18  12:43 PM 發表
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...

4仔?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:21:15 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-18  11:57 AM 發表

講還講,唔洗開名

仆你個x!你老味,傑夫仔,你都好撚野!

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:23:33 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-6-18  12:43 PM 發表
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...


睇過話似葵條女啦,扮素人拍o左幾套野
呔o左兩套,除o左又係細細粒又係成田空港之外
要加200%幻想先似葵囉

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:49:24 | 顯示全部樓層
食住花生等睇英格蘭大爆發
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 13:52:57 | 顯示全部樓層
湖人D FANS 仲惡過D曼迷
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 15:28:08 | 顯示全部樓層
WTF






回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 16:56:02 | 顯示全部樓層
【TSJS日劇社原創翻譯】◇2009日影◇《 彷徨之刃》] [DVD-RMVB/662MB] [日語中字]                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

飛機上看過
一看即睡,醒了再看又再睡
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 19:30:59 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-18  08:01 AM 發表


橋子兄有否喜好?
還是純粹看球找樂子?


後者吧,畢竟我也沒看足球的習慣
目前我覺德國、阿根廷表現最好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 20:04:32 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-6-18  07:30 PM 發表


後者吧,畢竟我也沒看足球的習慣
目前我覺德國、阿根廷表現最好

台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 20:53:03 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  20:04 發表

台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...

人地鍾意棍姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 21:04:51 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-6-18  08:04 PM 發表

台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...

菲律賓
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 21:26:54 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-18  09:04 PM 發表

菲律賓

東帝汶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 21:39:21 | 顯示全部樓層
北乃きい「花束」
2010.08.11 in stores

全3曲を収録。DVD付きと写真集付きの全3形態でリリース。


[CD]
Track1:花束 Windows Media Player
Track2:キセキ
Track3:思い出ありがとう
Track4:花束 - Instrumental -
Track5:キセキ - Instrumental -
Track6:思い出ありがとう - Instrumental -

[DVD]
花束 - Music Clip -
Off Shot Clip

[PHOTO BOOK]
オリジナル撮り下し フォトブックレット

破產了...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 22:40:42 | 顯示全部樓層
”開心^_^”
得左米?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 22:41:54 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-18  10:40 PM 發表
”開心^_^”
得左米?

純粹傾下電話而已
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 22:46:10 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-6-18  10:41 PM 發表

純粹傾下電話而已

到底去到咩階段
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-18 22:47:40 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-18  10:46 PM 發表

到底去到咩階段

肯團體出街的地步 (以佢性格,叫難得 )
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:16 , Processed in 0.032183 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表