原帖由 橙色力量 於 2010-6-19 12:36 AM 發表 「起咗錨先講」同「上咗床先講」,本質冇分別。
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 12:37 AM 發表 你9到女先定香港人有得選特首先?
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-19 12:40 AM 發表 800人選算不算
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 00:39 發表 同我一樣咁反骨
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 12:42 AM 發表 認真 如果我係里皮 我會揀巴路廸利做wild card
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 12:40 AM 發表 明明電話或msn的傻豬,,冷要著番件3幾好 有冇食住上? 同面對面傾計應唔同尺,又唔善用 (凸別呢種女) 當然,約到都可以表達同平時返學唔同既野 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 12:42 AM 發表 托迪: "捧過次就滿足啦, 係要衛冕失敗先安樂!"
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-19 00:44 發表 1. 別再玩豆腐布丁
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-19 12:44 AM 發表 1. 別再玩豆腐布丁
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 00:44 發表 msn十年唔上一次............ 電話...........呢排唔多聽...........雖則頭先傾左9個字,甚至阻到佢食飯............
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 12:46 AM 發表 傾功課?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:45 AM 發表 有咩問題
原帖由 Donald 於 2010-6-19 12:46 AM 發表 隻豹個位好型棍
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-19 12:47 AM 發表 不優雅
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:17 , Processed in 0.043888 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.