原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:55 AM 發表 其實係個曲街教授出埋d曲街題目 無意史料的條件:心中不保留,得意忘形,無意的透露 係唔撚係好撚似跑得慢,唔夠快同無速度啊
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 12:53 AM 發表 燒鵝既智慧考出天才既成績
原帖由 STAM 於 2010-6-19 12:59 AM 發表 點解我睇唔明你寫乜
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 12:58 AM 發表 ?
原帖由 oolongtea 於 2010-6-19 01:00 AM 發表 原來我唔係一個人
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 00:57 發表 咩地方聚會? 有冇並肩坐既可能? 可以測試到反應喎
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 01:00 AM 發表 史料分有意史料同無意史料 條必答題考無意史料的產生條件,我見個part超桂神,我望兩望就入腦了,佢就直頭無溫呢part
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 01:01 AM 發表 [不喜便插] 總覺得到現在還要測試初步反應是有點過慢了 或是根本不用測試, 新基讀書為重, 暫時不作他想
原帖由 李喂凸 於 2010-6-19 01:01 發表 咁原地踏步真唔係辦法 要小動作,語言出下招測試下 好似 主動幫佢撥塵,污穢野呀 (就如女話幫仔拔白頭髮) 人地冇問,見佢有需要都主動遞紙巾比佢呀...大把野可做啦
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 01:02 AM 發表 幫佢寫張貓紙
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 01:02 AM 發表
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 01:03 AM 發表 notes都幫佢精簡埋,但佢個日只溫得幾個鐘,無計
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-19 01:03 AM 發表 無意史料=無意留下的歷史資料(eg xx島的家書)
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 01:03 AM 發表 confirmed?
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 01:04 AM 發表 你這個朋友真可靠
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 01:05 AM 發表 老哥,係人人有份的(約6,7個人)
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:44 , Processed in 0.050269 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.