原帖由 henrytam 於 2010-6-18 11:40 PM 發表 要原地踏步還是起錨?
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 00:26 發表 冇計,後防真係用唔落手 但中前場真係好多人選 今屆意粉抵死在一冇左個9號半就唔識攻
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-19 12:26 AM 發表 又話廿蚊食韓燒?
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 11:46 PM 發表 說好的海鮮餐和車船津貼呢?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 00:27 發表 循序漸進地行緊
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:27 AM 發表 要時間表同路線圖
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 12:31 AM 發表 我驚你個路線圖 行出房門口都要8年喎
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-19 12:26 AM 發表 你問蛋治 Chicago 一張飛都$700
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 00:32 發表 大狀曰:我唔想行差踏錯
原帖由 henrytam 於 2010-6-18 11:48 PM 發表 西班牙都係咁賴者 又唔見我走去賴巴塞? 雖然我都唔鐘意埋巴塞者
原帖由 makkaho 於 2010-6-19 12:26 AM 發表 冇計,後防真係用唔落手 但中前場真係好多人選 今屆意粉抵死在一冇左個9號半就唔識攻
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 12:35 AM 發表 偉大的里皮可是看不起米高利卡辛奴之流的呀
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:27 AM 發表 循序漸進地行緊
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 00:37 發表 你9到女先定香港人有得選特首先?
原帖由 天才守門員 於 2010-6-19 12:36 AM 發表 王子:我呢
原帖由 Eggio 於 2010-6-19 12:37 AM 發表 你9到女先定香港人有得選特首先?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:29 , Processed in 0.046742 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.