原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 08:28 PM 發表 近藤勇 土方歲三 沖田總司 http://i838.photo ...
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-7-2 03:09 PM 發表 下季有乜期望? 冠軍/3甲/歐洲賽資格/護級?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-2 04:47 PM 發表 2YaTg68pG24 堅好聽 又,點解佢可以型咁多
原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 05:39 PM 發表 屎幾時都有得痾,七一一年得一次
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-2 07:01 PM 發表 今朝去見工,下星期一就要返工
原帖由 天才守門員 於 2010-7-2 09:22 PM 發表 平大係超大官 (算係龍馬班馬仔之中撈得最掂)
原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 09:46 PM 發表 主張同中國開戰 海援隊入面惣之丞同長次郎過多幾集應該死
原帖由 天才守門員 於 2010-7-2 09:25 PM 發表 請去睇德國對阿根廷個TOPIC
原帖由 天才守門員 於 2010-7-2 09:48 PM 發表 長次郎真係死得好無謂
原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 09:52 PM 發表 a-level肯考就得 世盃有今生無來世
原帖由 天才守門員 於 2010-7-2 09:56 PM 發表 小,你話你有份踢就話者
原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 10:14 PM 發表 由最初沒有期待,到現在竟然是黑馬之作。可能故事內容與其他校園劇大同小異,但最重要的是感帶給觀眾愉快而輕鬆的感覺。一集約46多分鐘亦很爽快的看罷,不像其他大卡士但爛故事的日劇。仲里依紗真的可愛非常,成宮寬貴亦稱職 ...
原帖由 oolongtea 於 2010-7-2 23:57 發表
原帖由 henrytam 於 2010-7-2 07:05 PM 發表 機已屈
原帖由 cavasake 於 2010-7-3 01:38 AM 發表 看了那個ALICE JAPAN的 AV預告~~~ 失望了~~因為那片差不多已經可以100%肯定不會是本人~~~
原帖由 古都 於 2010-7-3 01:47 AM 發表 即係唔係佢拍?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:51 , Processed in 0.038392 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.