找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-3 21:06:51 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-7-3  08:59 PM 發表


個次係

淨係個頭像已經可以被誤會

試過係公司睇馬都無事
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:09:43 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-7-3  09:06 PM 發表

試過係公司睇馬都無事


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:11:46 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-7-3  08:46 PM 發表
東方日報7 月3日 井上真央戀神秘樂手
井上真央先後跟松本潤、平岡佑太及岡田將生傳出緋聞,近日則有報章指真央又有新戀情。據透露,真央的新歡是人氣樂隊GReeeeN成員navi,由於組合從未露面,故樂迷一直對成員們的廬山真面目 ...

愛上飛驢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:12:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-7-3  08:59 PM 發表


個次係

淨係個頭像已經可以被誤會

咁你點解釋?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:13:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-7-3  09:09 PM 發表



上youtube睇片
果次老細唔係度
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:16:38 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-7-3  09:13 PM 發表

上youtube睇片
果次老細唔係度

宜家返工了?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:16:47 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3  09:12 PM 發表

咁你點解釋?


跟本冇機會解釋, 我話下次唔會

之後佢話呢D網下次返屋企先上
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:17:17 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-3  08:39 PM 發表


係公司有得上網咁好

x2046
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:18:23 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3  09:16 PM 發表

宜家返工了?

上次返香港做part time而已
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:19:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-7-3  09:16 PM 發表


跟本冇機會解釋, 我話下次唔會

之後佢話呢D網下次返屋企先上

下次用archiver黎上
得d字應該冇人懷疑
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:19:55 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-7-3  09:13 PM 發表

上youtube睇片
果次老細唔係度


咁我直情試過上網訂衫, 搞左半個鐘
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:21:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3  09:19 PM 發表

下次用archiver黎上
得d字應該冇人懷疑

無圖上日藝幹嘛?

[ 本帖最後由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:22 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:22:46 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:21 PM 發表

無圖上日藝幹嘛?(

於我,日藝最精彩的是長篇愛情故事..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:23:21 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:21 PM 發表

無圖上日藝幹嘛?


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:24:26 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3  09:22 PM 發表

於我,日藝最精彩的是長篇愛情故事..


endless story
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:26:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3  09:22 PM 發表

於我,日藝最精彩的是長篇愛情故事..

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:27:01 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-3  09:24 PM 發表


endless story

真普選可能比較快
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:27:52 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:27 PM 發表

真普選可能比較快


如果我係主角既話真係多得你咁少
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:28:34 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-7-3  09:27 PM 發表


如果我係主角既話真係多得你咁少

立刻移民歐洲咪有真普選

你都有英國護照

[ 本帖最後由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:29 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-3 21:29:03 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-3  09:28 PM 發表

立刻移民歐洲咪有真普選

$$$
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 01:49 , Processed in 0.038823 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表