使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:15 發表 我真係唔知先問
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 01:07 AM 發表 你比我清楚還要我說明白 當然是SAY GOODBYE......
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:15 發表 睇黎我有機會快過天才
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:15 AM 發表 睇黎我有機會快過天才
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 01:12 AM 發表 新基可以喜歡你但唔打算同你開始 咁樣你能接受否?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 01:17 發表 那就要起腳
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 01:17 AM 發表 祝折射得手
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:18 AM 發表 你簡直唔係人
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 01:18 發表 抽自己水:西班牙最後靠反擊贏冠軍
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 01:18 AM 發表 抽自己水:西班牙最後靠反擊贏冠軍
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:18 發表 你簡直唔係人
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14 01:21 發表 最近西巴明顯囂張o左唔少
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14 01:22 AM 發表 於我 質素超群的就有資格囂張
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-14 01:21 AM 發表 9倒女就冇人理你之前點9女 話知你錄音定折射
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14 01:21 AM 發表 最近西巴明顯囂張o左唔少
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:22 發表
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:16 , Processed in 0.023445 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.