找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-14 02:01:16 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  01:31 AM 發表

得我呢D喪屍先至仲會上黎

最近的喪屍很屈機的耶

http://www.heroacg.com/wp-content/uploads/2010/07/118.jpg
http://www.heroacg.com/wp-content/uploads/2010/07/217.jpg
http://www.heroacg.com/wp-content/uploads/2010/07/313.jpg

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:01:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  01:56 AM 發表

87063

才沒有
我只是討厭比較罷了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:02:19 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:58 AM 發表

當奇

eV8NUfGsZEM


就o黎盲
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:02:22 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:40 AM 發表

resign左之後個人開朗返

你真係坐言起行
咁快手
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:03:47 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:02 AM 發表

你真係坐言起行
咁快手

其實留0係度都只係浪費相方既時間

好彩我星期一就quit左,唔係聽日都去唔到interview
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:04:21 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  01:52 AM 發表
AC MILAN IN HONG KONG
7/13/2010
MILAN - AC Milan S.p.A is pleased to announce that it has signed an exclusive 3 Year Agreement with Football for Life Limited based in Hong Kong. The Hong Kong Academy  ...

車仔都好窮
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:06:09 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:58 AM 發表

應該係呢類
btw,好少有女仔唔介意我狂打機

仲有邊2類人?

咁咪好囉
一齊打

1.唔當你係什麼,野都唔想同你講
2.一個好人,可以利用,但有事或著數先搵你
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:07:38 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:04 AM 發表

車仔都好窮

我細佬話
之前巴塞果班一過左14歲之後就已經全部唔要,之後流落各地區隊
咁樣個Academy有咩作用?幾有potential既都會被埋沒
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:08:12 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:56 AM 發表

你像有鬥心
想爭勝的人

我就愈來愈唔想同人鬥勝負了
凸別係個人能過力至上的比試
寧願助攻好過自己拎分
同自己set目標,達成有另一種滿足 ...

會x街的
達唔到自己的目標,就變成自己玩9自己了

by一個自己玩9了自己唔知幾多年的毒/宅/電車男
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:10:11 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  01:58 AM 發表

而家有3D AV

3D甚麼最討厭的了

有d野越假越好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:10:56 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  02:10 AM 發表
韓流吹到大阪啦!(想不到標題,我枯竭了~~~~)



由日本環球音樂和 Asia-PacificGlobal Tolerance主辦的演唱會將於7/23~25在大阪舉辦囉!

由於是一年一度的亞洲慈善音樂盛事,
這次主辦方特別邀請了韓國天團Big Bang以及在亞 ...

Do as infinity
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:12:43 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:03 AM 發表

其實留0係度都只係浪費相方既時間

好彩我星期一就quit左,唔係聽日都去唔到interview

咁快又有interview,你就威
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:14:52 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:46 AM 發表
本想搵到份好工先講(其實好似無咩關係)
我太草食

之前失業時女都冇心機媾,都係覺得自己只係n失中年
不過有工返又發現又冇乜心力

所以其實都係自己俾自己的藉口罷了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:16:35 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  02:06 AM 發表

咁咪好囉
一齊打

1.唔當你係什麼,野都唔想同你講
2.一個好人,可以利用,但有事或著數先搵你

今次真係認清晒雙方既性格等等先打算開始 (正確d黎講本身都冇諗過追佢)
唔想好似上次咁失敗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:18:10 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:12 AM 發表

咁快又有interview,你就威

呢排多工jei
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 02:18:31 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:08 AM 發表

會x街的
達唔到自己的目標,就變成自己玩9自己了

by一個自己玩9了自己唔知幾多年的毒/宅/電車男

冇人叫你set目標高

好似以前一星期同佢跑三日
被甩掉了,我選擇自己繼續跑更快更累
今日咁熱都跑左十個字
燃燒自己係確認我仲係一個人,有目標既一種方法(講到好漫畫咁)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:18:34 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  02:07 AM 發表

我細佬話
之前巴塞果班一過左14歲之後就已經全部唔要,之後流落各地區隊
咁樣個Academy有咩作用?幾有potential既都會被埋沒

........
不過如果香港冇一個搵到食的職業聯賽的話......幾多academy都冇用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:18:40 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  02:14 AM 發表

之前失業時女都冇心機媾,都係覺得自己只係n失中年
不過有工返又發現又冇乜心力

所以其實都係自己俾自己的藉口罷了

有對象?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:19:08 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  02:16 AM 發表

今次真係認清晒雙方既性格等等先打算開始 (正確d黎講本身都冇諗過追佢)
唔想好似上次咁失敗

識左幾耐?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:21:11 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14  02:19 AM 發表

識左幾耐?

大約一年,但都幾常一班人一齊出去玩
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:58 , Processed in 0.035896 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表