原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:31 AM 發表 得我呢D喪屍先至仲會上黎
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 01:56 AM 發表 87063
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14 01:58 AM 發表 當奇 eV8NUfGsZEM
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:40 AM 發表 resign左之後個人開朗返
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:02 AM 發表 你真係坐言起行 咁快手
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:52 AM 發表 AC MILAN IN HONG KONG 7/13/2010 MILAN - AC Milan S.p.A is pleased to announce that it has signed an exclusive 3 Year Agreement with Football for Life Limited based in Hong Kong. The Hong Kong Academy ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:58 AM 發表 應該係呢類 btw,好少有女仔唔介意我狂打機 仲有邊2類人?
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:04 AM 發表 車仔都好窮
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14 01:56 AM 發表 你像有鬥心 想爭勝的人 我就愈來愈唔想同人鬥勝負了 凸別係個人能過力至上的比試 寧願助攻好過自己拎分 同自己set目標,達成有另一種滿足 ...
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 01:58 AM 發表 而家有3D AV
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 02:10 AM 發表 韓流吹到大阪啦!(想不到標題,我枯竭了~~~~) 由日本環球音樂和 Asia-PacificGlobal Tolerance主辦的演唱會將於7/23~25在大阪舉辦囉! 由於是一年一度的亞洲慈善音樂盛事, 這次主辦方特別邀請了韓國天團Big Bang以及在亞 ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 02:03 AM 發表 其實留0係度都只係浪費相方既時間 好彩我星期一就quit左,唔係聽日都去唔到interview
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 01:46 AM 發表 本想搵到份好工先講(其實好似無咩關係) 我太草食
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14 02:06 AM 發表 咁咪好囉 一齊打 1.唔當你係什麼,野都唔想同你講 2.一個好人,可以利用,但有事或著數先搵你
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:12 AM 發表 咁快又有interview,你就威
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:08 AM 發表 會x街的 達唔到自己的目標,就變成自己玩9自己了 by一個自己玩9了自己唔知幾多年的毒/宅/電車男
原帖由 makkaho 於 2010-7-14 02:07 AM 發表 我細佬話 之前巴塞果班一過左14歲之後就已經全部唔要,之後流落各地區隊 咁樣個Academy有咩作用?幾有potential既都會被埋沒
原帖由 henrytam 於 2010-7-14 02:14 AM 發表 之前失業時女都冇心機媾,都係覺得自己只係n失中年 不過有工返又發現又冇乜心力 所以其實都係自己俾自己的藉口罷了
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14 02:16 AM 發表 今次真係認清晒雙方既性格等等先打算開始 (正確d黎講本身都冇諗過追佢) 唔想好似上次咁失敗
原帖由 天才守門員 於 2010-7-14 02:19 AM 發表 識左幾耐?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:58 , Processed in 0.035896 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.