找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-14 01:49:45 | 顯示全部樓層
原帖由 ohcl 於 2010-7-14  01:44 AM 發表
又開戲 LIKE


你真係花生o既極致
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:50:50 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14  01:48 發表



西巴大大同天才似 case 喎原來
對象都已知一二
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:50:57 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14  01:49 AM 發表


你真係花生o既極致

你第一日識佢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 01:51:09 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:46 AM 發表


本想搵到份好工先講(其實好似無咩關係)

我太草食

自信同無形中都影響左

女分男4類
有機拍拖又只有2類
一係只求要你滿足佢,為佢付出
二係真正內心鐘意你,會互想付出,唔會計較咁多
有信心就去馬啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:51:30 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:47 AM 發表

跑步(今日要比 昨日跑更多)
打籃球(迫自己入50球3分先走,一路keep住走動狀態)
小至係屋企
舉鐵,掃地,吸塵,定期執屋

打jj同夜訓都少左好多


同你掉轉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:52:02 | 顯示全部樓層
AC MILAN IN HONG KONG
7/13/2010
MILAN - AC Milan S.p.A is pleased to announce that it has signed an exclusive 3 Year Agreement with Football for Life Limited based in Hong Kong. The Hong Kong Academy is due to start in September 2010 and the strategic alliance will look to establish new academies in Macao and the Guangdong region. To see some pictures, click here Back To List

窮到要係香港搵人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:52:19 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:47 發表

跑步(今日要比 昨日跑更多)
打籃球(迫自己入50球3分先走,一路keep住走動狀態)
小至係屋企
舉鐵,掃地,吸塵,定期執屋

打jj同夜訓都少左好多


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:53:32 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14  01:51 發表

同你掉轉


哩個位唔笑係咪等如唔尊重?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:54:14 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-14  01:52 發表
AC MILAN IN HONG KONG
7/13/2010
MILAN - AC Milan S.p.A is pleased to announce that it has signed an exclusive 3 Year Agreement with Football for Life Limited based in Hong Kong. The Hong Kong Academy  ...


你的機會出現了
香港大衛.施華
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:54:46 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  01:50 AM 發表


西巴大大同天才似 case 喎原來
對象都已知一二

唔好拎我同天才比啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:55:09 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  01:50 AM 發表


西巴大大同天才似 case 喎原來
對象都已知一二


我唔知你高估o左定低估o左邊個
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:56:08 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:54 AM 發表

唔好拎我同天才比啦...

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:57:11 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-14  01:49 AM 發表


你搵到好工只係時間問題吧

經歷任儲喎
反正你哩個理由唔開始, 於你對象未必夠說服力

但願如此
總之學到野,人工ok就得

...呢個理由又真係幾自私既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:57:24 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:38 AM 發表

愈睇愈多fantasy,愈想要

我就選擇做身體勞動忘記好了

冇既,睇2D還好
至少我是很清楚這些囡囡不是屬於3D的

或者可以說是因為絕望到連希望都冇心機去希望

我都想求其買返個籃球夜晚去射下籃玩下
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:58:06 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-14  01:54 發表

唔好拎我同天才比啦...

原帖由 oolongtea 於 2010-7-14  01:55 發表

我唔知你高估o左定低估o左邊個


點解要迫我回帶做同一件事都有層次之別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:58:45 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-14  01:57 AM 發表

冇既,睇2D還好
至少我是很清楚這些囡囡不是屬於3D的

或者可以說是因為絕望到連希望都冇心機去希望

我都想求其買返個籃球夜晚去射下籃玩下 ...

而家有3D AV
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:58:51 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:51 AM 發表

自信同無形中都影響左

女分男4類
有機拍拖又只有2類
一係只求要你滿足佢,為佢付出
二係真正內心鐘意你,會互想付出,唔會計較咁多
有信心就去馬啦 ...

應該係呢類
btw,好少有女仔唔介意我狂打機

仲有邊2類人?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 01:58:52 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-14  01:51 AM 發表


同你掉轉

當奇

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 01:59:27 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:56 AM 發表

你像有鬥心
想爭勝的人

我就愈來愈唔想同人鬥勝負了
凸別係個人能過力至上的比試
寧願助攻好過自己拎分
同自己set目標,達成有另一種滿足 ...

次次都跌獲甘既我已經累了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 02:01:06 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-14  01:58 發表

當奇

eV8NUfGsZEM


真係咩人都有
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 23:58 , Processed in 0.045539 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表