使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-7-15 09:34 PM 發表 J POP@香港皮已收
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 09:59 PM 發表 你都係去聽K-POP啦煩
原帖由 makkaho 於 2010-7-15 10:06 PM 發表 以前去黃金,高登,D鋪頭總會播morning娘,YUI,絢香等J POP 冇去成年幾今日再去,變晒少女時代,wonder girls,仲要係全個場有mon係度既鋪頭都有播,j pop全部唔見晒 ...
原帖由 makkaho 於 2010-7-15 10:07 PM 發表 唔鐘意可以唔睇我d post 我亦唔會煩9你
原帖由 TAMTOM 於 2010-7-15 08:57 PM 發表 奧大進修緊咩
原帖由 Eggio 於 2010-7-15 10:10 PM 發表
原帖由 ohcl 於 2010-7-15 10:16 PM 發表 PGDE
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 09:46 PM 發表 表情is all
原帖由 makkaho 於 2010-7-15 10:15 PM 發表 J pop碟好賣D係因為貨源多K pop碟好多 我去過HMV等大型唱碟鋪,日韓2個專櫃差唔多大,但j pop既碟明顯多好多 同埋,日本係香港市場實力深厚好多嘛,韓國頂多都係呢2,3年既事,但日本起碼都廿年 講 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 10:15 PM 發表 其實點解你成日都要係呢個區歌頌韓國? 如果有個國米粉成日走去AC forum話AC皮已收我諗都會野來反感掛
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-15 12:12 AM 發表 奧大生日快樂~
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 12:05 AM 發表 奧大HBB
原帖由 Eggio 於 2010-7-15 12:09 AM 發表 OCHL HB
原帖由 henrytam 於 2010-7-15 12:44 AM 發表 HB
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 12:57 AM 發表
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 08:32 AM 發表
原帖由 makkaho 於 2010-7-15 10:18 PM 發表 你地一日到黑都泡菜前泡菜後咪192樣 放心,以後都唔打攪你地
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-15 10:18 PM 發表 韓國而家hit既咪只係d類似morning娘既野? jpop感覺上多好多唔同類型既音樂 香港冇架喇...
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 10:25 PM 發表 講又有咩所謂? 反唔明點解仲係都咁二元比較 聽一邊就唔聽一邊 捧呢邊就踏果邊?
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 10:21 PM 發表 開房咪開房,認咩衰,家陣有寫包單話自己係處咩 仲要話自己以後事業行先,以後唔溝仔? 真係雙目失明
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 10:36 PM 發表 有幾煩呀? rt post akb48 我 post wfc戲 咪又一樣意義 今次都係戲言認真左者 anto都話唔知mk底線 就唔好撩人啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 03:35 , Processed in 0.030043 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.