找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-15 21:48:13 | 顯示全部樓層



素顏
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:49:26 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  09:34 PM 發表
J POP@香港皮已收

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:59:09 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  09:34 PM 發表
J POP@香港皮已收


你都係去聽K-POP啦煩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:06:14 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15  09:59 PM 發表


你都係去聽K-POP啦煩

critical hit...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:08:47 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  10:06 PM 發表

以前去黃金,高登,D鋪頭總會播morning娘,YUI,絢香等J POP
冇去成年幾今日再去,變晒少女時代,wonder girls,仲要係全個場有mon係度既鋪頭都有播,j pop全部唔見晒 ...

你去信和問下d鋪頭仔邊d好賣d先再講
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:10:31 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15  09:59 PM 發表


你都係去聽K-POP啦煩

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:15:39 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  10:07 PM 發表

唔鐘意可以唔睇我d post
我亦唔會煩9你

其實點解你成日都要係呢個區歌頌韓國?
如果有個國米粉成日走去AC forum話AC皮已收我諗都會野來反感掛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:16:21 | 顯示全部樓層
原帖由 TAMTOM 於 2010-7-15  08:57 PM 發表
奧大進修緊咩

PGDE
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:16:59 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-7-15  10:10 PM 發表


打攪晒
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:17:18 | 顯示全部樓層
原帖由 ohcl 於 2010-7-15  10:16 PM 發表

PGDE

做先生?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:17:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15  09:46 PM 發表




表情is all  

短髮 X100000000000000000
真係好包
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:18:28 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  10:15 PM 發表

J pop碟好賣D係因為貨源多K pop碟好多
我去過HMV等大型唱碟鋪,日韓2個專櫃差唔多大,但j pop既碟明顯多好多

同埋,日本係香港市場實力深厚好多嘛,韓國頂多都係呢2,3年既事,但日本起碼都廿年

講 ...

韓國而家hit既咪只係d類似morning娘既野?

jpop感覺上多好多唔同類型既音樂

香港冇架喇...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:18:46 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15  10:15 PM 發表

其實點解你成日都要係呢個區歌頌韓國?
如果有個國米粉成日走去AC forum話AC皮已收我諗都會野來反感掛

你地一日到黑都泡菜前泡菜後咪192樣
放心,以後都唔打攪你地
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:19:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-15  12:12 AM 發表
奧大生日快樂~
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15  12:05 AM 發表
奧大HBB

原帖由 Eggio 於 2010-7-15  12:09 AM 發表
OCHL HB
原帖由 henrytam 於 2010-7-15  12:44 AM 發表

HB
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15  12:57 AM 發表
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15  08:32 AM 發表

thx
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:21:29 | 顯示全部樓層
開房咪開房,認咩衰,家陣有寫包單話自己係處咩
仲要話自己以後事業行先,以後唔溝仔?
真係雙目失明
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:21:47 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-7-15  10:18 PM 發表

你地一日到黑都泡菜前泡菜後咪192樣
放心,以後都唔打攪你地

我地?邊個係我地
洗唔洗講兩句又起晒槓呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:23:37 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-15  10:18 PM 發表

韓國而家hit既咪只係d類似morning娘既野?

jpop感覺上多好多唔同類型既音樂

香港冇架喇...

去音版講吧,唔想再遭人白眼
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:29:47 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15  10:25 PM 發表

講又有咩所謂?

反唔明點解仲係都咁二元比較
聽一邊就唔聽一邊
捧呢邊就踏果邊?

我重來都冇所謂
但開口埋口都係講韓國又難免會被人覺煩囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:37:41 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15  10:21 PM 發表
開房咪開房,認咩衰,家陣有寫包單話自己係處咩
仲要話自己以後事業行先,以後唔溝仔?
真係雙目失明

只能怪事務所壓唔住~~

都可以話佢無權選擇...
人地夠膽明言寧願退休都要繼續拍拖同居...

不過北乃唔夠GATS.同時都無呢個能力 去咁做..
咁就只可能盡快道歉同澄清~

o係日本..一個年輕新晉女優...
就算只係比人影到同個男性平排一齊行..無拖手都有可能搞到永不翻身的...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 22:40:55 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15  10:36 PM 發表

有幾煩呀?

rt post  akb48
我 post wfc戲
咪又一樣意義

今次都係戲言認真左者
anto都話唔知mk底線
就唔好撩人啦


你同RT講自己野都無踩人條界啦

唉算了,風水佬話我今日容易得罪人
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 03:35 , Processed in 0.030043 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表