原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 11:29 PM 發表 被pia 定西巴已經溝左
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 11:25 PM 發表 去了moodyz 片入面好過封面的 佢好睇在成日都頂硬上 次次都表現到支力,好累既樣 而家sod我喜羽田
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 11:22 PM 發表 人地乃之前都無潛水唔做野喎 佢而家想講似係,老細大過天,老細話唔準拍拖,你博炒就拍
原帖由 henrytam 於 2010-7-15 11:33 PM 發表 咁快就去moodyz 既然咁,就拿拿臨整套激d既,等我有動力去B返次
原帖由 henrytam 於 2010-7-15 11:35 PM 發表 老細=fans? 唔係好理解
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 11:39 PM 發表 老細 = 事務所 呢篇道歉文肯定唔係佢自發寫啦 事務所落o左命令,要乃唔準拍,佢咪寫今後事業優先
原帖由 henrytam 於 2010-7-15 11:42 PM 發表 我唔係好明,點解拍拖唔可以係排第2 事業和拍拖會是all or nth
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 11:45 PM 發表 如果可以拍拖o既,咁使乜道歉? fans理鬼佢邊樣行先
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-15 11:50 PM 發表 ....
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 11:51 PM 發表 i want too..... 但是達人說: 雖然我曾經懷疑嵐を呼ぶスーパーガール(呼風喚雨的Super Girl)可能要「轉性」了,不過看起來我是誤會這家片商了,它們仍然是北都集團的中繼站,至少對周防ゆきこ(周防雪子)而言,因為在8月1日 ...
原帖由 anto 於 2010-7-15 10:40 發表 同意迪莊應該 、雲邦美應該 但同時下半場 小白既報服同佩奧爾既掃堂腿應該都要 囉
原帖由 天才守門員 於 2010-7-15 11:52 PM 發表 你真是特別的一位
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 05:16 , Processed in 0.031662 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.