找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-15 00:44:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-7-15  12:09 AM 發表
OCHL HB

HB
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 00:48:17 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-15  00:43 發表

有劍心大師有希望


你這算是些甚麼意思?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 00:53:25 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-15  12:43 AM 發表

有劍心大師有希望

你是明神彌彥?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 00:57:43 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 01:20:03 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-15  12:53 AM 發表
你是明神彌彥?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-15  12:48 AM 發表
你這算是些甚麼意思?

信劍心大師就有得解毒
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 08:32:44 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 10:12:00 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 10:40:30 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-15  12:12 AM 發表
唔少撐荷蘭/反西班牙嘅人仲好意思死拗

上半場雲邦美擺明從後踢小白(腳瓜)
賴祖.迪莊穿 XA14 心
同樣係 nowhere near to the ball 加上 no intention whatsoever to play the ball

我明白荷蘭當場戰術取向為何, 但 ...


同意迪莊應該 、雲邦美應該
但同時下半場
小白既報服同佩奧爾既掃堂腿應該都要
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 11:12:55 | 顯示全部樓層
日本 AV界 E神原紗央莉及周防玲子下月雙雙來港,三點盡露演出 3D版《肉蒲團》。

吳啟華和葉子楣當年主演的《玉蒲團之偷情寶鑑》,至今仍是本地經典三級片元祖。相隔 19年,監製蕭若元落實下月開拍新版的《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,並鐵定由成龍前愛將葉山豪露股上陣,夥同擁 34E上圍日本 AV女優原紗央莉及周防玲子床戰連場,三人埋身肉搏隨時打真軍。

蕭若元父子早於去年已籌備開拍 3D版《肉蒲團》,並宣佈由來自台灣的葉玲出任女主角,豈料葉玲突然縮沙,蕭氏父子一直未選中合適男女主角,至近日才終於敲定選角,新版的《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》落實由 35歲的葉山豪夥同日本 AV女優原紗央莉及周防玲子孭飛,全片在港搭景拍攝,並於下月 7日開拍。

前遮後裸睇 Pat

今次擔大旗飾演未央生的葉山豪是中日混血兒,早年來港發展投靠成龍,去年 4月約滿後單飛,最新作品是有份演出《分手說愛你》。據悉他自接下《 3D肉蒲團》後即秘密練兵,操弗身形及體能準備大戰日本妹,大前日他便獨自現身上環一公園剝衫跑步,見其身形已略有線條。

葉山豪昨接受電話訪問時說:「我今次都考慮咗好耐,作為演員應該挑戰自己,同埋我攞咗香港永久身份證,我嚟香港後參加過好大嘅戲,但冇自己角色,希望觀眾受落啦。」
葉山豪笑言會看吳啟華的《玉》片,也會看 AV片研究,他說:「我後面會全裸,睇到 pat pat,前面有嘢遮住。」

兩女三點盡露

問葉山豪會否擔心拍時有生理反應?他說:「臨時反應呀?重要部位黐晒膠紙,好痛 o架,同埋我好怕醜。」由於對手都是專業 AV女優,加上大家都講日文,相信溝通不成問題。
原紗央莉現年 21歲,三圍 34E、 24、 33, 27歲的周防玲子則擁 33C、 24、 34.5三圍,兩女身材勁有睇頭。蕭定一昨日說:「本來搵吉沢明步,但佢喺日本人氣跌,家搵原紗央莉同周防玲子都係三點盡露,至於會唔會打真軍,睇吓葉山豪同佢哋感情點啦。」

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 11:15:23 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-7-15  11:12 AM 發表
日本 AV界 E神原紗央莉及周防玲子下月雙雙來港,三點盡露演出 3D版《肉蒲團》。

吳啟華和葉子楣當年主演的《玉蒲團之偷情寶鑑》,至今仍是本地經典三級片元祖。相隔 19年,監製蕭若元落實下月開拍新版的《 3D肉蒲團之極 ...

周防玲子 定 周防雪子(周防ゆきこ) 啊

[ 本帖最後由 anto 於 2010-7-15  11:20 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 11:16:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-15  12:12 AM 發表
唔少撐荷蘭/反西班牙嘅人仲好意思死拗


經決賽之後,我同荷蘭已在分居狀態,如果EURO2012仍然不改變風格,我會認真考慮分手......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 11:25:46 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-7-15  11:15 AM 發表

周防玲子 定 周防雪子(周防ゆきこ) 啊

SOD第一屆灰姑娘選舉的那個?

那個掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 11:50:37 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-15  11:25 AM 發表

SOD第一屆灰姑娘選舉的那個?

那個掂


但我估拍應該係周防雪子(周防ゆきこ)囉
人家周防玲子已經係芸能界引退
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 12:38:45 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-7-15  10:40 AM 發表


同意迪莊應該 、雲邦美應該
但同時下半場
小白既報服同佩奧爾既掃堂腿應該都要


西班牙既犯規,我會解讀為上半場荷蘭「咁都無事」既後遺症。
如果上半場是但紅件,西班牙唔會咁打。
而既然上半場都唔紅,下半場我咁你都無奶油紅我掛。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 15:57:32 | 顯示全部樓層
こんにちは。北乃です。

ご報告遅くなってしまってごめんなさい。


この度は、突然のニュースで、ファンの皆さんを驚かせ、傷つけてしまった事、また関係者の皆さんにご迷惑をおかけしてしました事本当に申し訳なく思っています。

本当にすみません。

皆さんを大変傷つけてしまった事と自分の行動の浅はかさ、そして自分の立場をしっかりと理解せずに軽率な行動をとってしまった事を深く反省しています。

今後はけじめをつけ、お仕事第一優先で頑張ります


この度は本当にすみませんでした。




咁西巴咪日日都要道歉?!


[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-7-15  03:59 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 20:57:56 | 顯示全部樓層
奧大進修緊咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:19:16 | 顯示全部樓層

真係深深地中毒
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:43:41 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:45:27 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 21:46:21 | 顯示全部樓層




表情is all

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-7-15  09:47 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 03:35 , Processed in 0.028814 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表