使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-7-15 10:43 PM 發表 有冇大大睇左 大套劇?
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 10:45 PM 發表 反大?
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 10:40 PM 發表 你同RT講自己野都無踩人條界啦 唉算了,風水佬話我今日容易得罪人
原帖由 Donald 於 2010-7-15 10:45 PM 發表 速水
原帖由 cavasake 於 2010-7-15 10:37 PM 發表 只能怪事務所壓唔住~~ 都可以話佢無權選擇... 人地夠膽明言寧願退休都要繼續拍拖同居... 不過北乃唔夠GATS.同時都無呢個能力 去咁做.. 咁就只可能盡快道歉同澄清~ o係日本..一個年輕新晉女優... 就算只係 ...
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 10:46 PM 發表 仲對j-pop有感情?
原帖由 李喂凸 於 2010-7-15 10:36 PM 發表 rt post akb48 我 post wfc戲 咪又一樣意義
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 10:48 PM 發表 我又唔信唔認O既話會少O左堆CM約咁嚴重 做乜要保證乜野唔談戀愛?北乃諗住仲玩清純?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Eggio 於 2010-7-15 10:55 PM 發表 me 87114
原帖由 oolongtea 於 2010-7-15 10:52 PM 發表 蛋大睇-ed
原帖由 天才守門員 於 2010-7-15 10:56 PM 發表 RINA戲份多唔多?
原帖由 henrytam 於 2010-7-15 10:52 PM 發表 邊句話保證唔談戀愛.............. 佢篇稿冇乜問題丫 都係典型門面話 否認只會仲衰 香港大把例子
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 10:29 PM 發表 我重來都冇所謂
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-15 10:15 PM 發表 如果有個國米粉成日走去AC forum話AC皮已收我諗都會野來反感掛
原帖由 Eggio 於 2010-7-15 11:05 PM 發表 唔多
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 03:49 , Processed in 0.045462 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.