終於去了plz fire Wenger topic強帖留名 Eggio 發表於 2013-3-26 20:37
使用道具 舉報
咁下次賭乜好 Eggio 發表於 2013-3-26 20:39
返來見證車路士本末倒置的背靠背先捧歐冠盃再贏歐羅巴聯? (Btw, 成事的話車路士將會成為史上 ... Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 20:46
Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 20:47
終於! 早排先喺 FB 談及 HKCM Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 19:11
但呢個Forum都冇人討論Football Manager呢隻Game Donald 發表於 2013-3-26 21:38
利申: 冇玩CM好多年鳥, FM 從冇玩過 Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 21:44
你好my fellow 車迷 你頭像真係太令人滾動 Eggio 發表於 2013-3-26 01:54
我諗都未必有下次架啦,咁就要J一世 所以我過左檔捧曼了,好曼,不捧嗎 ... henrytam 發表於 2013-3-26 23:10
贏到先算啦 今季我們fourth is our trophy 我對賓總今季領軍表現其實幾失望 雖然其實 ... Eggio 發表於 2013-3-26 21:24
冇失望 唔會有期望掛 睇得多NBA就知道咁既管理層的球隊勁極有限啦 仲未完全 ... henrytam 發表於 2013-3-26 23:16
Del西...is bad 傑包fb好似好多女喎 我偶像 仲有無上來 Eggio 發表於 2013-3-26 02:02
幽默橋子好耐無黎了 唔知佢最近點 oolongtea 發表於 2013-3-26 02:08
果條Emenalo痴x左線係咁簽幼齒攻中 Eggio 發表於 2013-3-26 23:27
橋子bb一係做左ao,一係搶左蔡康永黃子佼飯食啦 李喂凸 發表於 2013-3-26 23:32
追Post中,(shocking)日藝blog仲健在! 我老了喎而我不知道桃草是誰 而家呢度仲有乜常客 邊個係日藝熱捧 ... Eggio 發表於 2013-3-26 01:35
歐聯呢D有得J一次已經好幸福 我想搵幅找咭數捧盃頭像來J下都冇 ... Donald 發表於 2013-3-26 23:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-24 17:54 , Processed in 0.038679 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.