找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

日藝歷史

[複製鏈接]
發表於 2013-3-26 20:46:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Raul_Gonzalez 於 2013-3-26 20:48 編輯
終於去了plz fire Wenger topic強帖留名
Eggio 發表於 2013-3-26 20:37


返來見證車路士本末倒置的背靠背先捧歐冠盃再贏歐羅巴聯?
(Btw, 成事的話車路士將會成為史上第四間贏齊歐洲三大盃賽 (當然唔計歐超盃啦) 嘅球會)
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 20:47:52 | 顯示全部樓層
咁下次賭乜好
Eggio 發表於 2013-3-26 20:39


http://www.hkcmforum.com/redirec ... 079&pid=5232627
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:24:38 | 顯示全部樓層
返來見證車路士本末倒置的背靠背先捧歐冠盃再贏歐羅巴聯?  
(Btw, 成事的話車路士將會成為史上 ...
Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 20:46

贏到先算啦
今季我們fourth is our trophy  
我對賓總今季領軍表現其實幾失望
雖然其實陣容結構才是今季失敗的最大原因,同RDM或Rafa無關
Emenalo has to go
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:25:28 | 顯示全部樓層
Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 20:47

賭粒春?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:35:52 | 顯示全部樓層
之前毛個套收稅睇左一集Cut左,對上一套睇晒o既日劇係 Rich man poor woman
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:38:22 | 顯示全部樓層
終於!
早排先喺 FB 談及 HKCM
Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 19:11


但呢個Forum都冇人討論Football Manager呢隻Game
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:44:42 | 顯示全部樓層
但呢個Forum都冇人討論Football Manager呢隻Game
Donald 發表於 2013-3-26 21:38


利申: 冇玩CM好多年鳥, FM 從冇玩過
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 21:46:36 | 顯示全部樓層
利申: 冇玩CM好多年鳥, FM 從冇玩過
Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 21:44


都係CM年代簡簡單單好,而家太多野教
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:10:24 | 顯示全部樓層
你好my fellow 車迷
你頭像真係太令人滾動
Eggio 發表於 2013-3-26 01:54

我諗都未必有下次架啦,咁就要J一世




所以我過左檔捧曼了,好曼,不捧嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:15:22 | 顯示全部樓層
我諗都未必有下次架啦,咁就要J一世




所以我過左檔捧曼了,好曼,不捧嗎 ...
henrytam 發表於 2013-3-26 23:10

捧曼保平安
但而家比起疤我覺曼尚算正氣
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:16:55 | 顯示全部樓層
贏到先算啦
今季我們fourth is our trophy  
我對賓總今季領軍表現其實幾失望
雖然其實 ...
Eggio 發表於 2013-3-26 21:24

冇失望
唔會有期望掛

睇得多NBA就知道咁既管理層的球隊勁極有限啦
仲未完全摺埋只係因為球員質素搭救
買哂成堆明日之星又唔識養 暴殄天物 食x屎啦爛車

我現在的樂趣只係關注d借哂出去的幼齒
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:23:44 | 顯示全部樓層
冇失望
唔會有期望掛

睇得多NBA就知道咁既管理層的球隊勁極有限啦
仲未完全 ...
henrytam 發表於 2013-3-26 23:16

你對,我根本唔應該有期望
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:27:34 | 顯示全部樓層
冇失望
唔會有期望掛

睇得多NBA就知道咁既管理層的球隊勁極有限啦
仲未完全 ...
henrytam 發表於 2013-3-26 23:16

其實除左Lukaku同Courtois我真係唔sure邊個會返到黎
果條Emenalo痴x左線係咁簽幼齒攻中
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-26 23:29:29 | 顯示全部樓層
Del西...is bad
傑包fb好似好多女喎
我偶像 仲有無上來
Eggio 發表於 2013-3-26 02:02

傑包撈到好好景喎(應該係)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-26 23:32:05 | 顯示全部樓層
幽默橋子好耐無黎了
唔知佢最近點
oolongtea 發表於 2013-3-26 02:08

橋子bb一係做左ao,一係搶左蔡康永黃子佼飯食啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:33:09 | 顯示全部樓層
果條Emenalo痴x左線係咁簽幼齒攻中
Eggio 發表於 2013-3-26 23:27


佢同胞米基爾就早已唔記得點踢攻中鳥
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:34:19 | 顯示全部樓層
橋子bb一係做左ao,一係搶左蔡康永黃子佼飯食啦
李喂凸 發表於 2013-3-26 23:32


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-26 23:37:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 李喂凸 於 2013-3-26 23:40 編輯
追Post中,(shocking)日藝blog仲健在!
我老了喎而我不知道桃草是誰

而家呢度仲有乜常客
邊個係日藝熱捧 ...
Eggio 發表於 2013-3-26 01:35

Z都唔識!
試google下 Z
唔計wiki,baidu,pic,video
第一個搵到網頁就係橋子既~咁勁,就真的自己write個咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:47:54 | 顯示全部樓層
我諗都未必有下次架啦,咁就要J一世




所以我過左檔捧曼了,好曼,不捧嗎 ...
henrytam 發表於 2013-3-26 23:10


歐聯呢D有得J一次已經好幸福

我想搵幅找咭數捧盃頭像來J下都冇
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-26 23:58:05 | 顯示全部樓層
歐聯呢D有得J一次已經好幸福  

我想搵幅找咭數捧盃頭像來J下都冇  ...
Donald 發表於 2013-3-26 23:47

英冠不是盃?

我成日開隻歐聯冠軍DVD來打丁,多過睇av
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-24 17:54 , Processed in 0.038679 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表