佢同胞米基爾就早已唔記得點踢攻中鳥 Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-26 23:33
使用道具 舉報
呢個是你們現任教練害的 Eggio 發表於 2013-3-27 00:00
傑包撈到好好景喎(應該係) 李喂凸 發表於 2013-3-26 23:29
英冠不是盃? 我成日開隻歐聯冠軍DVD來打丁,多過睇av ... Eggio 發表於 2013-3-26 23:58
我都成日係youtube睇96年大炒曼聯5:0個場打丁 Donald 發表於 2013-3-27 00:04
桃色幸運草Z都唔識! 試google下 桃色幸運草Z 唔計wiki,baidu,pic,video 第一個搵到網頁就係橋子既~ ... 李喂凸 發表於 2013-3-26 23:37
拿拿聲搵人開套劇追下喇 Donald 發表於 2013-3-27 00:06
Btw 在費爵爺來季肯定不退的前提之下 摩連奴來季其一可能東家包括亞爸是常識吧 ... Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-27 00:02
期待到天才回歸時有大團圓BBQ結局新劇連載 Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-27 00:10
最好啦 雖然我真係諗唔到有邊個食回頭草有好下場 又,作為激進anti-pep如果荷西 ... Eggio 發表於 2013-3-27 00:10
Albert笠射我好記得 Eggio 發表於 2013-3-27 00:11
有無人可以update下小弟天才劇劇情講到邊度 Eggio 發表於 2013-3-27 00:13
Btw 昨晚巴西喺史丹福橋同俄羅斯踢友誼波 雙方新舊車路士人多的是喎 包括而家跟緊佢恩師卡比路, 做俄助教 ... Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-27 00:14
基2之後冇新劇? Raul_Gonzalez 發表於 2013-3-27 00:16
蛋大之前去左邊? 傑夫仔 發表於 2013-3-27 00:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-24 17:54 , Processed in 0.045113 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.