Originally posted by hehe0114 at 2005-12-6 12:59 AM: 係咪馬會果年降班??
使用道具 舉報
Originally posted by 小妖 at 2005-12-6 01:02: 不過沙基係馬體會的成績的確不怎麼出色 跟住第二季雲尼亞里就將馬體會送入乙組
Originally posted by 阿爆 at 6-12-2005 03:35 PM: 呢度叫Football Manager 2006 討論區 , 講現實足球既請到 世界足球討論區.....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:19 , Processed in 0.031267 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.