原帖由 STAM 於 2006-7-26 01:13 PM 發表 最新唔係呢套咩?
使用道具 舉報
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-26 01:15 PM 發表 你根本就get到我講咩 仲問 唯一有興趣既杜拉格斯個面形都扭曲左 睇番7,8月既扭蛋預告... 呢期真係可以save番好多錢
原帖由 STAM 於 2006-7-26 01:19 PM 發表 我見個個都話正係你一個唱反調,所以我唔肯定你講邊款 呢part最正係19,20號啦 菲利阿哥個頭頂係透明 我仲未龍珠大蛋呀..太遲買而家個價好貴
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-26 01:23 PM 發表 唔知....可能我對企起度無pose不太有興趣 雖然出d款真係幾特別既.... 大蛋真係要早d買... 我想買個d keroro而家都勁貴 188有度平既但上一次去已經執左笠 真係唔想捱貴貨...
原帖由 歐石南 於 2006-8-11 01:40 PM 發表 港島東既朋友請注意 康怡廣場裹面果間模型鋪做緊特價 有興趣可以去行個圈
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-8-11 02:39 PM 發表 日通?
原帖由 歐石南 於 2006-8-11 02:59 PM 發表 果然知架部
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-8-12 12:47 PM 發表 住東區既好難唔知嫁bo 個度出名d款特別同貴 琴日咁岩去睇戲... 入左去行下 d野折左仲貴過出面 d 高達全部九折 點買得落手...
原帖由 歐石南 於 2006-8-16 01:49 PM 發表 宜家8折 佢搬喎
原帖由 STAM 於 2006-8-23 06:22 PM 發表 悟空正到冇野好講
原帖由 vander 於 2006-8-23 06:28 PM 發表 有冇大張d既圖睇下?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.020234 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.