使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2006-7-15 12:34 PM 發表 我想問邊度有得賣keroro匙扣? 個匙扣特別之處係你一拉佢就會有"共鳴"~即係"kerokerokero"~"tamatamatama"咁樣樣果d~請問邊度有得買一set?
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-15 16:57 發表 你唔好再遲d先黎買 放心.. 要一set既....188應該幫到你 永利你都可以去睇下
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2006-7-15 09:16 PM 發表 果日見到真高用覺得幾得意
原帖由 hehe0114 於 2006-7-15 05:09 PM 發表 我之前好似扭齊左一set
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-16 00:07 發表 個期無咩錢 只係買左keroro 而家都覺得有d後悔
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2006-7-16 05:01 PM 發表 係喎~你話188有~188o係邊~同埋幾多錢先得架?
原帖由 nakata710 於 2006-7-22 05:47 PM 發表 cars
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-23 08:49 PM 發表 我想要阿佳
原帖由 nakata710 於 2006-7-23 09:50 PM 發表 WHICH 1 IS 阿佳 FORGOT
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-23 10:05 PM 發表 換wheel個個
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-7-26 01:07 PM 發表 stam有冇買最新個套龍珠.. 我真係一d興趣都無...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:02 , Processed in 0.033369 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.