原帖由 chungundertaker 於 2007-1-14 10:52 AM 發表 呢度有無人玩聖衣神話
使用道具 舉報
原帖由 Tommy 於 2007-1-16 06:33 AM 發表 I HAVE 11 8 GOLDEN 2 HELL I WILL BUY THE REST OF GOLDEN AND HELL WHEN I COME BACK HK
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2007-1-17 08:41 PM 發表 日版同行貨有乜分別 個箱又有乜作用
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2007-1-17 08:33 PM 發表 我 但一個都無 最想買返處女同雙子
原帖由 chungundertaker 於 2007-1-20 03:44 AM 發表 有無買最終青銅系列 感覺靚新生聖衣好多 撒加個套都好正
原帖由 Tommy 於 2007-1-25 03:41 PM 發表 買啦,2百幾3百蚊ji
原帖由 Tommy 於 2007-1-25 03:39 PM 發表 海皇篇唔買lu,無個有印象
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2007-1-25 10:19 PM 發表 有興趣睇下魔鬼魚點樣
原帖由 Tommy 於 2007-1-17 04:20 PM 發表
原帖由 anto 於 2007-1-26 01:03 PM 發表 幾時出
原帖由 Damn Kirby 於 2007-1-30 11:52 AM 發表 大水有米 我得套黃金聖衣大系,真係好樣衰
原帖由 Tommy 於 2007-1-31 01:05 PM 發表 有x 其實有幾貴丫,二三百蚊ji 又唔係日日出..... 一個月一隻都ok啦 買大系都只係兒時情意結黎的
原帖由 pancake 於 2007-2-4 03:24 PM 發表 我想問下高達模型裏面MG同HG有咩分別?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.019720 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.