找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: spurs_timduncan

點解你會犯規?因為是為了勝利!

[複製鏈接]
發表於 2006-10-9 20:51:28 | 顯示全部樓層
原帖由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  08:47 PM 發表
比赫加又傳澳洲

vdv有可能下場出到

van gaal:拜仁搵過我,係都08年後的事
ac傳Stekelenburg'

又話要入一次wc
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-9 20:52:03 | 顯示全部樓層
原帖由 Smithy 於 2006-10-9  08:39 PM 發表
做咩咁講

回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-9 21:01:34 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-9 21:04:51 | 顯示全部樓層
Johan Derksen講施多夫
好似從來都無講過

又用禾達斯個句講davids

[ 本帖最後由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  09:06 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-9 21:11:01 | 顯示全部樓層
不同球員來自不同球會
我知道433的意義
告魯夫所想的是理所當然
但當無翼時,就應該是442
雲高爾都是433,但他都可以打442
聰明的教練是識用陣容將球員發揮到最好,而唔係其它方法

當你只可以簡來簡去6個中場,4個前鋒時(?點解4)
我地點解會搞到咁

[ 本帖最後由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  09:13 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-9 21:15:40 | 顯示全部樓層
原帖由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  08:52 PM 發表

其實佢張約到幾時
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-9 21:18:47 | 顯示全部樓層
原帖由 Smithy 於 2006-10-9  09:15 PM 發表
其實佢張約到幾時

08
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-9 21:20:20 | 顯示全部樓層
原帖由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  09:18 PM 發表

08
我諗歐洲國家杯送到佢一程啦卦
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-9 21:30:59 | 顯示全部樓層
原帖由 spurs_timduncan 於 2006-10-9  09:11 PM 發表
不同球員來自不同球會
我知道433的意義
告魯夫所想的是理所當然
但當無翼時,就應該是442
雲高爾都是433,但他都可以打442
聰明的教練是識用陣容將球員發揮到最好,而唔係其它方法

當你只可以簡來簡去6個中場 ...

人老左固執d
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-10 17:46:11 | 顯示全部樓層
Nederland – Macedonië 1-0 (0-0).

Scoreverloop: 92. John Goossens 1-0.

Opstelling: Tim Krul; Tom Hiariej, Dirk Marcellis, Jordy Buijs, Erik Pieters; Vurnon Anita, Ruud Vormer, Geert Arend Roorda (78. Dominique Scholten); Diego Biseswar, Jordy Brouwer (70. Halil Colak), Jeffrey Sarpong (85. John Goossens).  

回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-10 17:48:49 | 顯示全部樓層
Truc met Van Bommel en Van Nistelrooy kun je niet elke keer uithalen

In de wedstrijd Nederland-Bulgarije heeft de afwezigheid van Ruud van Nistelrooy en Mark van Bommel een grote rol gespeeld. Ik denk dat Oranje vooral zo goed speelde omdat die twee er niet bij waren in Sofia. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet negatief over Van Bommel en Van Nistelrooy. Maar de keuze om ze niet te selecteren, heeft achteraf bezien goed uitgepakt. Zo reëel moet je wel zijn, vind ik.

Dat heeft trouwens weinig met het voetbal zelf te maken, maar veel meer met de gebeurtenissen om het team heen. Dag in dag uit werd er in de krant, op radio en televisie en op straat gedebatteerd over de afwezigheid van die twee. Niemand had het over de wedstrijd van zaterdag en niemand had het over het elftal. In dat laatste zat het positieve aan de hele affaire.

Er werd de indruk gewekt, dat er zonder Van Nistelrooy, Van Bommel, Seedorf, Zenden, Davids, Makaay en weet ik wie allemaal nog meer geen volwaardig Nederlands elftal zou staan. Nou, als zoiets gebeurt, wrijf je je als verantwoordelijke in de handen.

Dan hoef je weinig tot niets meer te doen om het beste uit je spelers naar boven te halen. Die gaan dan het veld in om iedereen eens even te laten zien wat ze allemaal kunnen.

Dat zag je gebeuren in Bulgarije. Alleen de vroege aftocht van Kuyt was niet voorzien. Wat treurig vond ik dat voor hem. Maar ook die tegenslag kan geholpen hebben. In mentaal opzicht bleek Oranje niet kapot te krijgen. Niet door het veelbesproken selectiebeleid. En ook niet door de talloze blessure van onze spitsen. Het was mooi om te zien allemaal, alleen vind ik wel dat we niet helemaal tevreden kunnen zijn met het resultaat. Dit elftal had gewoon met twee of drie doelpunten verschil kunnen winnen. Maar door het goede spel was die uitslag voor de meeste mensen acceptabel.

Robin van Persie heeft me niet verrast, die heeft ook helemaal geen bevestiging meer nodig. Ik heb wél van hem genoten, uiteraard. Wat speelt die gozer gemakkelijk momenteel. En dat doet hij in iedere wedstrijd, of het nou bij Oranje is of bij Arsenal.

Ik zie al veel langer in hem een speler voor in het centrum. Daar komt hij met zijn kwaliteiten het best tot zijn recht. Ik heb daarom al eerder betoogd, dat hij eigenlijk altijd achter de spits moet spelen, ook als je een fitte Rafael van der Vaart tot je beschikking hebt.

Ik ben nu heel benieuwd of het Nederlands elftal dit niveau weet vast te houden. Want de truc met Van Bommel en Van Nistelrooy kun je niet elke keer uithalen. De spelers zullen het nu uit zichzelf moeten halen. Dat gaat ze lukken, als ze dezelfde vreugde in hun spel blijven leggen en met dezelfde overtuiging voetballen als in Sofia. Het was heerlijk om naar te kijken, er werd veel initiatief genomen, gedomineerd en aanvallend gespeeld. Hiervoor is voetbal bedoeld, een lust om te zien en ik feliciteer Van Basten ermee dat hij dit voor elkaar heeft gekregen.

Natuurlijk was niet alles goed wat er gebeurde. Ik hoorde zelfs alweer mensen zeggen, dat die en die speler zijn mannetje had laten lopen. Maar dat vind ik gezanik van trainers. Je mag best een keer per ongeluk een speler laten lopen, als je collega jouw fout dan maar corrigeert. Het was juist dát wat ik terugzag bij Oranje. Iedereen had lol in zijn spel en was bereid wat voor een ander op te knappen. Als we zo blijven spelen is kwalificatie voor het EK geen enkel probleem en spelen we op dat toernooi een rol van grote betekenis.
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-10 21:43:46 | 顯示全部樓層
Schaars 聽晚正選
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-11 12:30:28 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-11 13:26:40 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2006-10-11  12:30 PM 發表
http://www.youtube.com/watch?v=i5DPxVvwgP8

http://www.youtube.com/watch?v=PIRMKocEHsQ

禾確特入兩球,第二球...快咁多既

爆速
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-10-11 15:50:32 | 顯示全部樓層
u21 d波真係..

Sweden        0 - 5        Serbia
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-11 17:29:35 | 顯示全部樓層
原帖由 Fantasista 於 2006-10-11  03:50 PM 發表
u21 d波真係..

Sweden        0 - 5        Serbia

有無假到咁

我羅斯輸番3粒
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-11 17:46:36 | 顯示全部樓層
輸x佐比丹麥

印像中,除佐對烏克蘭,都好x耐未輸過

Scoreverloop: Schilder 1-0, Thygesen 1-1, Borring 1-2.

Opstelling en wissels Jong Oranje: Kenneth Vermeer (Ajax); Gianni Zuiverloon (sc Heerenveen) (55. Tim Vincken (Feyenoord)), Frank van der Struijk (Willem II) (46. Kees Luijckx (AZ)), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Royston Drenthe (Feyenoord) (46. Marcel de Jong (Roda JC)); Robbert Schilder (Heracles Almelo), Julian Jenner (AZ), Kemy Agustien (Roda JC); Collins John (Fulham), Ismaïl Aisatti (PSV) (46. Luigi Bruins (Excelsior)), Otman Bakkal (FC Twente
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-11 17:48:04 | 顯示全部樓層
275          24-05-1964          Nederland          Albanië          2          0          WKKW          Stadion Feyenoord (De Kuip)          Nee
277         25-10-1964         Albanië         Nederland         0         2         WKKW         Qemal Stafa-stadion         Nee

對上1次42年前

對盧森堡都最差紀錄

今場個結果?
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-11 17:59:04 | 顯示全部樓層
原帖由 spurs_timduncan 於 2006-10-11  05:46 PM 發表
輸x佐比丹麥

印像中,除佐對烏克蘭,都好x耐未輸過

Scoreverloop: Schilder 1-0, Thygesen 1-1, Borring 1-2.

Opstelling en wissels Jong Oranje: Kenneth Vermeer (Ajax); Gianni Zui ...

個陣好廢

依隊波連荷甲榜尾個幾隊都未必贏到

原帖由 AI3 於 2006-10-10  09:43 PM 發表
Schaars 聽晚正選

聽晚可能voh又要落場表現

聽日如果希丁加上陣
會有香檳..25caps

最新85%人說雲巴士頓應離開
比係對保加利亞前少佐2%

[ 本帖最後由 spurs_timduncan 於 2006-10-11  06:19 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

樓主| 發表於 2006-10-11 18:19:03 | 顯示全部樓層
Er werd gelachen met Marco
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

Lex Uiting heet de man die midden onder een oefensessie het trainingsveld van het Nederlands elftal oprende. De medewerker van BNN wilde iets van de spelers van Oranje. Onder het lopen en tijdens het tumult achteraf hield hij met zijn mobieltje contact met zijn opdrachtgevers. Slap aftreksel van ‘jackass’.

Afgelopen zaterdag gebeurde er trouwens ook iets afwijkends in Sofia.

Terwijl de tien veldspelers van het Nederlands elftal dwars over het veld hun warming up-loopjes maakten, schoot de reservedoelman van de Bulgaren vanaf de andere kant de bal steeds vlak voor hen langs. Een ballenjongen op gladde schoenen en in een wijde poncho moest glijdend en glibberend achter die bal aan. Alleen Boulahrouz zei er wat van. Het was een staaltje van quasi-intimidatie in het voormalig Oostblok.

De man van BNN werd gisteren afgevoerd door professionele westerse beveiligers. Even later kreeg een verslaggever van iets boven de veertig een reprimande van perschef Kees Jansma, omdat hij, die verslaggever, aan André Ooijer een vraag had gesteld, een antwoord had aangehoord, nóg een vraag had gesteld en wederom naar het antwoord luisterde. Overtreding.

Gisteren was het verboden vragen te stellen aan spelers. In hotel Huis ter Duin te Noordwijk mochten wel vragen gesteld worden. Aan Marco van Basten. Het beste is het dat je daar louter over voetbal in gesprek gaat. Maar dat is soms lastig. Van Basten vertelt terecht nooit met welke opstelling hij gaat spelen. Hij gaat ook niet één voor één zijn spelers zitten analyseren, al had de bondscoach over Arjen Robben nog wel een paar interessante zinnen. Aan het begin van Van Bastens persconferentie was dwars door de muur heen Tarzan te horen. In de belendende zaal werd een groep kostuums en mantelpakken onderhanden genomen en daarbij was de jungleroep van Johnny Weismuller noodzakelijk. Ook in de persconferentie van Van Basten had Tarzan een functie: er werd gelachen. Zoals het applaus van de Tarzanmensen ook op tijd viel; precies nadat Van Basten was uitgesproken. Grappig.

In de lobby van het hotel stond Hans Kraay, de vader van junior. We waren het met hem eens dat het onzin is om altijd maar weer te discussiëren over 4-4-2 en 4-3-3. Alsof een elftal een hele wedstrijd in dezelfde slagorde staat. Bij 4-4-2 sta je aanvallend soms als 3-3-4, of als 4-2-4. En verdedigend sta je ook wel eens in een 4-5-1 variant. Voor 4-3-3 gelden dezelfde varianten. Het verschil zit hem, gechargeerd, in de spelers die je gebruikt én het lulverhaal waarmee je je tactische variant verkoopt. Tarzan en Lex Uiting waren ineens ver weg.

Kraay is ooit verweten dat hij als analist op de televisie in beschaafde zinnen de kerk te vaak in het midden liet en liefst alleen over het spel zelf sprak. Kraay introduceerde het nette pak, de chique stropdas en de sigaar in de analyses. Slechts die attributen hebben stand gehouden.

Hans zelf horen we alleen nog bij Langs de Lijn. Dat krijg je er van als je niet met de tijd mee gaat. Rennen Hans, schreeuwen ook, het helpt soms.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2024-12-14 00:36 , Processed in 0.035950 second(s), 14 queries .