有冇人識打真三5:( :icon101:
原帖由 Keith 於 2009-8-509:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有冇人識打真三5:( :icon101:
打左三個鐘就少9 koei:o
原帖由 Eggio 於 2009-8-509:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
rip:( :icon101:
多謝:( :icon101:
原帖由 cavasake 於 2009-8-507:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
S.M.最TOP男子組合全部都係同一命運..點都要跳槽 :bye:
H.O.T,東方神起半隊跳槽解散
神話好D...可以全隊一齊跳槽..避免解散
同時成為全韓維持最耐組合(10年) ...
人如果紅到一定程度
大多會不滿經紀公司一直剝削藝人吧
【幻櫻砂之團】【09春季日劇】戀愛 打扮和男人【繁體】【720P】【AVI】(更新第1回) http://i646.photobucket.com/albums/uu188/rasiel_photos/idxmain.jpg
对于剑心兄在文中所写到的十多年前大家的偶像,有可能就此一去不返感到极度不满!!
都说投湖自尽只属于传闻!为何剑心兄在文中写到'似曾曾'酒井法子好像真的跑去自杀似的!
无论是否做为她的歌影迷都好,我们都应该写些正面的祝福词句!而不是写些像剑心兄类似这些负面语!
[引用]| 作者 japan fan | 5th Aug 2009
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-509:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/o0800115410227257575.jpg
呸!夏帆就好叻左咩,算那根蔥啊
我夠有這個囉
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/009080.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/zumreed.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-510:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
呸!夏帆就好叻左咩,算那根蔥啊
我夠有這個囉
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/009080.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/zumreed.jpg
最下張係你書桌…?
原帖由 橋子 於 2009-8-510:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
最下張係你書桌…?
是喎:icon064:
經過今季月九之後,Saki o既 Anti 數量急升 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-510:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
經過今季月九之後,Saki o既 Anti 數量急升 :icon101:
偷食喎…
原帖由 橋子 於 2009-8-510:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
偷食喎…
個角色偷食者...
班妹妹真係抽得就抽 :icon101:
如果編劇寫係個男偷食,班友可能拍手掌 :icon099:
原帖由 Donald 於 2009-8-511:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
個角色偷食者...
班妹妹真係抽得就抽 :icon101:
如果編劇寫係個男偷食,班友可能拍手掌 :icon099:
點抽?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-511:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點抽?:icon101:
話睇完呢套越黎越憎Saki :o
我心諗你地班友之前已經唔like佢,今次做衰人仲唔抽番夠本 :o
我真係唔敢Down呢套黎睇,我怕忍唔住一鎚打爆個Mon :icon101:
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-8-511:16 PM 編輯 ]
酒井法子被傳為避尿測扮失蹤
05.08.2009 23:04
【商台互動娛樂組】日本女星酒井法子與兒子於前日開始失蹤的事件震驚亞洲,繼昨日其所屬事務所社長相澤正久表示已報警求助及公開尋人之後,日本全國旋即捲起一股尋人熱,每人都彷彿變成「路邊社」記者,儘管警方表示已查出由酒井手機發出的最後訊號來自本州山梨縣,但於互聯網上還是充斥着各種酒井下落的謠傳,令人一時間難辨真假。
繼較早前有網友於某日本著名討論區上貼上消息,稱引述「北海道無線電台」的報道,指北海道摩周湖附近發現一具疑似酒井的女屍,而且警方正在查核屍體的身分,消息傳出後坊間一度懷疑酒井已投湖自盡,但經過徹查後,卻發現原來是惡搞一則,當地根本沒有甚麼「北海道無線電台」,而眾日本媒體亦紛紛推翻這個假消息。
事隔一段時間,網上又再傳出酒井的下落,今次變成是身處東京的酒井從高處墜下受重傷,並在某醫院留醫,令人懷疑她跳樓自殺,但後來消息亦被該家醫院否認。之後網上再傳出有關酒井下落的消息,而且更是「好消息」,一名網友自稱是引述TBS的新聞報道,指已在熊本尋回酒井及其兒子,而且兩人只是往散心並非遇上意外,但經證實後發現TBS網站及電視新聞都沒有這則新聞,估計亦是惡搞一場。
雖然很多人仍然難以理解酒井失蹤的成因,但討論區上卻有網友大膽地認為今次她突然攜子失蹤的原因,估計連她自己可能也有吸食毒品的習慣,為怕被丈夫高相祐一連累要作尿液測試,因而狗急跳牆攜子一走了之。
山草藥up得就up:icon088: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-8-511:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
話睇完呢套越黎越憎Saki :o
我心諗你地班友之前已經唔like佢,今次做衰人仲唔抽番夠本 :o
我真係唔敢Down呢套黎睇,我怕忍唔住一鎚打爆個Mon :icon101: ...
咪好囉,証明佢奸角做得好:icon071: :icon101:
你未睇架咩?:icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-511:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咪好囉,証明佢奸角做得好:icon071: :icon101:
你未睇架咩?:icon101: :icon101: :icon101:
唔想睇 :( :icon101:
FK一個接吻鏡頭已經激死
今次仲激咁多 :icon095:
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-8-511:22 PM 編輯 ]
今日原來有杉本有美:icon028:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-511:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
酒井法子被傳為避尿測扮失蹤
05.08.2009 23:04
【商台互動娛樂組】日本女星酒井法子與兒子於前日開始失蹤的事件震驚亞洲,繼昨日其所屬事務所社長相澤正久表示已報警求助及公開尋人之後,日本全國旋即捲起一股 ...
前利物浦球員路爾斯加西亞都講得出,有咩叫唔up得?:icon101:
平大差唔多時間番黎 :icon101: