原帖由 makkaho 於 2009-8-309:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我發覺害死球隊的永遠都係d高層:icon89: :icon092:
:icon075:
傳聞紐卡素聽日有個記招 :eek2:
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-8-310:05 PM 編輯 ]
原帖由 Donald 於 2009-8-310:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
“We were and still are the number one team in the world,” Berlusconi told Telelombardia in a recent interview.
我真係大叫福你個街:icon112: :icon112: :icon112:
原帖由 makkaho 於 2009-8-310:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
“We were and still are the number one team in the world,” Berlusconi told Telelombardia in a recent interview.
我真係大叫福你個街:icon112: :icon112: :icon112:
:icon121:
聽返桑田佳佑首明日晴れるかな
好好聽喎
原帖由 makkaho 於 2009-8-322:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
“We were and still are the number one team in the world,” Berlusconi told Telelombardia in a recent interview.
我真係大叫福你個街:icon112: :icon112: :icon112:
你米理佢喇
佢哩排邊得閒理Milan
原帖由 AC米仔 於 2009-8-310:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你米理佢喇
佢哩排邊得閒理Milan
佢d不思進取既想法已經入侵晒成班高層喇...:icon102:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-309:36 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
北京「魔鬼搭訕班」教人識女仔
03.08.2009 12:56
【商台互動中國組】從600至2000元,北京有人自稱北京大學心理學系畢業,專門教人在街上與人搭訕。舉辦者說經已開辦了70期,每個星期六日帶著學員到鬧市向陌生人 ...
命中率低於50%:bye: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-323:00 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢d不思進取既想法已經入侵晒成班高層喇...:icon102:
點先叫進取?
錢就冇架喇,畀你可以點?
原帖由 AC米仔 於 2009-8-311:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點先叫進取?
錢就冇架喇,畀你可以點?
冇錢買唔到人我冇所謂喎,而家人腳又唔係好差
打返1,2季歐聯點都有小小錢買人掛
但係唔該唔好成日都掛住以前點勁點勁啦:icon092:
成日都話自己係世界冠軍,唔俾人笑我都覺得羞:icon088:
原帖由 橋子 於 2009-8-322:19 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽返桑田佳佑首明日晴れるかな
好好聽喎
夾埋個MV就好正
原帖由 makkaho 於 2009-8-323:12 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇錢買唔到人我冇所謂喎,而家人腳又唔係好差
打返1,2季歐聯點都有小小錢買人掛
但係唔該唔好成日都掛住以前點勁點勁啦:icon092:
成日都話自己係世界冠軍,唔俾人笑我都覺得羞:icon088: ...
你在意哩d?!
大家文化有別姐
我地就話要謙虛,但西方人較係自負,唔認低威架喇
原帖由 AC米仔 於 2009-8-311:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你在意哩d?!
大家文化有別姐
我地就話要謙虛,但西方人較係自負,唔認低威架喇
有陣時見佢出黎講野唔係講有d咩目標,而係係度自慰都幾火滾:icon088:
本來上季我都對2老有d改觀,真係肯做d野去變
今季就又賴冇錢又盛,冇錢唔係1季半季既事掛...
既然上季可以free法明尼,低價簽細哨,點解今季7月都未到就自爆冇錢俾人串買蕉都唔夠:icon102:
而家係人都唔賣人俾你啦,係人都知你冇錢:bye:
原帖由 makkaho 於 2009-8-323:22 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有陣時見佢出黎講野唔係講有d咩目標,而係係度自慰都幾火滾:icon088:
本來上季我都對2老有d改觀,真係肯做d野去變
今季就又賴冇錢又盛,冇錢唔係1季半季既事掛...
既然上季可以free法明尼,低價簽細哨,點解今季7月都未 ...
根本RM炒起左個市
係好難買人,而且最窮的確係今季
另外,人又清唔到,清左1,2個至有位架
原帖由 makkaho 於 2009-8-309:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我發覺害死球隊的永遠都係d高層:icon89: :icon092:
:icon075: :icon075: :icon075:
我想知
通常日版初回cd同港版初回cd的分別在於邊度?:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-311:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想知
通常日版初回cd同港版初回cd的分別在於邊度?:icon101:
港版平d lor
同埋送o既野應該有d唔同
原帖由 AC米仔 於 2009-8-311:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
根本RM炒起左個市
係好難買人,而且最窮的確係今季
另外,人又清唔到,清左1,2個至有位架
到我講舊屎
呢樣自己抵死姐,一早就應該換血架啦
正如我之前所講,如果我地係同曼聯同步換血既話,我地根本可以同費sir一齊un un腳
原帖由 cavasake 於 2009-8-311:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
港版平d lor
同埋送o既野應該有d唔同
都唔係"d"喎:icon101:
咁我都係買港初:icon101:
送親d野基本上我都係冇乜用,轉頭就唔見左:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-311:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
到我講舊屎
呢樣自己抵死姐,一早就應該換血架啦
正如我之前所講,如果我地係同曼聯同步換血既話,我地根本可以同費sir一齊un un腳
但你地簽老鬼係貪平同即食:icon101: