原帖由 李喂凸 於 2009-8-411:16 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:cool:
他頗高,又有點粗獷,身型標準,穿得起窄身的衣服。在下今次借宿他的家,看到他有很多對鞋和靴子,有很多個袋,還有一大堆型格衣服,就想到他應該和在下是同類,而甚至走得更遠。
還有,到底在下因為旁人的外表不同而對他們的 ...
.....:icon101:
同級數的朋友:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2009-8-411:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
看二場?
跟TOUR走?
看三場
一場Zepp Tokyo
二場Zepp Sapporo
還有明天那場未看
不過我己經很滿足了:icon089:
我相信除左aiko之外
我唔會再相睇其他concert了:icon090:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-411:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
.....:icon101:
同級數的朋友:icon101:
他已經沉迷於幻想的世界了
這可以用佛洛依德的精神分析去猜想他心理了
原帖由 李喂凸 於 2009-8-411:16 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:cool:
他頗高,又有點粗獷,身型標準,穿得起窄身的衣服。在下今次借宿他的家,看到他有很多對鞋和靴子,有很多個袋,還有一大堆型格衣服,就想到他應該和在下是同類,而甚至走得更遠。
還有,到底在下因為旁人的外表不同而對他們的 ...
真係小:icon042:
咁heighto既人都有人同佢做到朋友真係不粉河思議:o :o
原帖由 makkaho 於 2009-8-411:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
真係小:icon042:
一句搞掂:中二病
原帖由 李喂凸 於 2009-8-411:16 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:cool:
他頗高,又有點粗獷,身型標準,穿得起窄身的衣服。在下今次借宿他的家,看到他有很多對鞋和靴子,有很多個袋,還有一大堆型格衣服,就想到他應該和在下是同類,而甚至走得更遠。
還有,到底在下因為旁人的外表不同而對他們的 ...
GAYYYYYY:icon101:
睇返同一屋簷下的收視
再睇返而家畢沙必的收視
我係江口一定喊到2行血淚出黎:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-423:12 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
X 2
:icon083:
原帖由 AC米仔 於 2009-8-512:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
X 2
:icon083:
有d女仔戴眼鏡真係會靚d:icon075:
不過係咀咀既時候副眼鏡會好阻定姐...:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-500:52 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有d女仔戴眼鏡真係會靚d:icon075:
不過係咀咀既時候副眼鏡會好阻定姐...:icon101:
幫佢除那一刻又另有一種感受:icon032:
呢個世界真係多玩具玩:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-512:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇返同一屋簷下的收視
再睇返而家畢沙必的收視
我係江口一定喊到2行血淚出黎:icon101:
而家富士的木10先係月九該有的數字
不過我buy任俠咁題材多d
這季富士…
土23(乙男)=木10(任俠)>>>>>>月九
原帖由 AC米仔 於 2009-8-512:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
X 2
:icon083:
總算見識到有d人看女仔係咁膚淺…
酒井消息搞到我看書都唔想熄電腦
於我,安室同佢係我頭2個迷既偶像:icon074:
L1OOZWr5b7I
原帖由 李喂凸 於 2009-8-502:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
酒井消息搞到我看書都唔想熄電腦
於我,安室同佢係我頭2個迷既偶像:icon074:
酒井法子真係細細個就睇:(
真係冇咁個頭就唔好戴咁大頂帽
頭先聽Fiona Fung唱live真係嚇死人:icon101:
好心就唔好作d自己唱唔到既歌俾自己唱啦:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-502:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
酒井法子真係細細個就睇:(
我睇內田有紀:( :( :icon101:
網友在推特說的…媒體就信啦…去
[ 本帖最後由 橋子 於 2009-8-506:24 AM 編輯 ]