原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 12:29 AM 發表 依家真係無女好
使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-8-15 12:35 AM 發表 撈乜?
原帖由 Keith 於 2009-8-15 00:39 發表 有女就會話有女好架啦
原帖由 Keith 於 2009-8-15 12:39 AM 發表 有女就會話有女好架啦
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:39 AM 發表 都話造環保碳粉 將收返黎果d碳粉匣清理乾淨再入d新碳粉再pack好再賣俾人 我發現原來李+x都有幫襯我地
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:39 AM 發表 各有各好, 就係要取捨..
原帖由 Keith 於 2009-8-15 12:40 AM 發表 你sell? 定係做processing?
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:40 AM 發表 人一世物一世,未試過點都想有一次的
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:42 AM 發表 可以去試下男人先
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 12:41 AM 發表 於你,有女好冇女好,人妻就大好?
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 12:44 AM 發表 爾爾:想9我?你求其搵件男人嫁左佢先好返黎搵我
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 00:41 發表 於你,有女好冇女好,人妻就大好?
原帖由 Keith 於 2009-8-15 00:42 發表 我都乾咗成年喇 好dry
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:49 AM 發表 有錢就有好多可能性都好, 但又唔代表實要有下文.. 本想 highlight 部份, 但實在應該 highlight 全首.. 達爾文-- 蔡健雅 我的青春 也不是沒傷痕 是明白愛是信仰的延伸 甚麼特徵 人緣還是眼神 也不 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:51 發表 言下之意,即係要去到最高境界?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:01 , Processed in 0.030772 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.