hoyte 發表於 2009-12-14 22:34:26

原帖由 Donald 於 2009-12-1410:24 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
平大 :icon101:

http://www.ntt.com/ad/tvcf/cm_contents/20091212.html
幾型...:icon101:

Donald 發表於 2009-12-14 22:40:49

原帖由 hoyte 於 2009-12-1410:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

幾型...:icon101:

似平大得罪導演多D? :icon101:

個鉤真係好型棍 :icon042:

[ 本帖最後由 Donald 於 2009-12-1410:42 PM 編輯 ]

hoyte 發表於 2009-12-14 22:42:05

原帖由 Donald 於 2009-12-1410:40 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif


似平大得罪導演多D? :icon101:
可以去拍gatsby廣告:icon087: :icon101:

Donald 發表於 2009-12-14 22:44:58

原帖由 hoyte 於 2009-12-1410:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可以去拍gatsby廣告:icon087: :icon101:

個鉤彈下彈下 :icon067: :icon101:

makkaho 發表於 2009-12-14 22:45:26

原帖由 hoyte 於 2009-12-1410:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可以去拍gatsby廣告:icon087: :icon101:
本木雅宏果個?:icon101:

dzjsTQUgIAY

[ 本帖最後由 makkaho 於 2009-12-1410:46 PM 編輯 ]

橙色力量 發表於 2009-12-14 23:23:12

原帖由 makkaho 於 2009-12-1410:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
原來win7又有返死機就變藍畫面:icon101:
好懷舊:icon101:

飲水思源:icon101::icon101::icon101::icon101::icon101:

makkaho 發表於 2009-12-14 23:26:38

無記次次都係米蘭輸波先至報導下米蘭:icon101:

Donald 發表於 2009-12-14 23:40:59

但願不是虛火 :icon101:

http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11150178&extra=&page=1

橙色力量 發表於 2009-12-15 00:41:25

原帖由 makkaho 於 2009-12-1401:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係戲院臨走前仲"小"左一聲
但慢慢回想返,再加上琴日返睇舊電影版
破完全係高質有深度之作,又唔會好似以前咁完全唔明係講乜

原帖由 makkaho 於 2009-12-1401:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
TV版衰係last兩集身上:icon101:
我而家個腦唔知做咩成日loop返真嗣英雄救美果陣果首歌:icon102:

對我嚟講,TV版同舊劇場版的結局都不難理解。TV版是人類補完計劃的理想(把人性的缺點補完),舊劇場版是人類補完計劃的現實(things totally fxxk up)。:icon101:

我呢幾日上班時成日都loop返第三新東京市破曉的那首歌:icon101:

anto 發表於 2009-12-15 01:02:01

原帖由 橙色力量 於 2009-12-1512:41 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif




對我嚟講,TV版同舊劇場版的結局都不難理解。TV版是人類補完計劃的理想(把人性的缺點補完),舊劇場版是人類補完計劃的現實(things totally fxxk up)。:icon101:

我呢幾日上班時成日都loop返第三新東京市破曉的那首 ...
其實今鋪明顯係庵野條hihi想回答十(幾)年前,佢回答不了的問題:icon032:

天才守門員 發表於 2009-12-15 01:10:20

原帖由 anto 於 2009-12-1501:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實今鋪明顯係庵野條hihi想回答十(幾)年前,佢回答不了的問題:icon032:
應該好似富野老賊咁,諗通了:icon101:

anto 發表於 2009-12-15 01:17:24

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1501:10 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該好似富野老賊咁,諗通了:icon101:
一直都覺,EVA同Matrix係應該放上神堂供奉:icon101:

橙色力量 發表於 2009-12-15 01:18:57

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1501:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
應該好似富野老賊咁,諗通了:icon101:

絕望是通往希望的必經之路。:icon075:

makkaho 發表於 2009-12-15 01:24:56

原帖由 天才守門員 於 2009-12-1501:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該好似富野老賊咁,諗通了:icon101:
好難講,仲有2集,劇情可能180度大逆轉:icon101:

anto 發表於 2009-12-15 01:26:30

http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4b266823d0818.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4b26683f7208d.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4b266844c9cba.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4b26684e6375c.jpg

makkaho 發表於 2009-12-15 01:44:11

係喎
N年前咪話布美國電影公司買左EVA的版權開拍真人版既?爛左尾?:icon101:

henrytam 發表於 2009-12-15 02:46:02

原帖由 anto 於 2009-12-1501:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一直都覺,EVA同Matrix係應該放上神堂供奉:icon101:
EVA一早上左神枱啦掛:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-15 08:48:20

Ri1uIdYtPm4
包住隻腳做咩:icon031:

Eggio 發表於 2009-12-15 10:55:29

日本女星上野樹里最近接受日本雜誌訪問時自爆正式入行前參加明星招募大賽時,曾表演用屁股寫字秘技。

.....:icon102: :icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-15 10:59:50

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091214/71624_200912140877395001260790125c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20091214/71624_200912140895385001260790125c.jpg
f8pX7Or9BSk
安室奈美恵Xアムロ:icon101:

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-12-1511:03 AM 編輯 ]
頁: 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57
查看完整版本: 日藝176