原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
跟我所做既一樣,:icon101:
但係我擺唔低:icon101:
請你好好放低
:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不過有冇咩方法可以幫佢越獄?
:icon042:
"逃" 上腦? :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不過有冇咩方法可以幫佢越獄?
:icon042:
睇得某美劇太多?:icon101:
佢越左獄都係做通緝犯,點踢?:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲有 Shoot! 當年我又買 Shoot 又買 Match 架..:icon101:
有錢西:icon101:
原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
跟我所做既一樣,:icon101:
但係我擺唔低:icon101:
咁你想點?
你想死心咪即刻表白囉
包你無得唔放低:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:36 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有錢西:icon101:
唔記得幾銀
齋記得我窮
:icon101:
原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
入開來順便訴下苦,
如果當你問一個女仔攞電話,
佢面有難色地俾左你,
依個電話你到底打定唔打?
當你fb send message約佢佢唔覆,
之後偶然情況下相遇佢既表情好似"見鬼似的",
你應該以咩表情回報?
明明話過nothing l ...
1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI
不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI
不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
打 & JUST TO SAY HI
又得
得咗!
:icon071:
:icon075:
Btw, 茶大頭像 + 頭銜..:icon042:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI
不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
最後個2句好有4條煙但對家係同花順feel:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
打 & JUST TO SAY HI
又得
得咗!
:icon071:
:icon075:
Btw, 茶大頭像 + 頭銜..:icon042:
VsF8245OMB8
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
VsF8245OMB8
當年上野蠻女友個陣,有無人提過全知賢拍過leon的?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
.........:icon101:
那可是我的初戀對象
雖然那時跟本唔知佢係有:icon080: 人:icon101:
..................................
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
VsF8245OMB8
去!
我竟然睇晒
:icon042:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!
我竟然睇晒
:icon042:
唔好話,當年黎天王拍和記的廣告係超搶眼超紅的:icon101: (我記得當年十大電視廣告有和記@LEON就一定係佢冠軍的:icon101: )
女死女還在:(
原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI
不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:
不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:36 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁你想點?
你想死心咪即刻表白囉
包你無得唔放低:icon101:
理性該當如此,
但感性不由我作主...
原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:
不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢 ...
:eek: :eek2:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔好話,當年黎天王拍和記的廣告係超搶眼超紅的:icon101: (我記得當年十大電視廣告有和記@LEON就一定係佢冠軍的:icon101: )
阿May
有緣既話我地會再見
你打波定打人呀,要贏人先要贏自己
我係咪好任性呀
Can I have your number?
好似仲有幾個:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
阿May
有緣既話我地會再見
你打波定打人呀,要贏人先要贏自己
我係咪好任性呀
Can I have your number?
好似仲有幾個:icon101:
應該係MAY I HAVE YOUR NUMBER?:icon101: