Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:35:20

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

跟我所做既一樣,:icon101:
但係我擺唔低:icon101:

請你好好放低
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:35:52

原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

不過有冇咩方法可以幫佢越獄?

:icon042:

"逃" 上腦? :icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:36:02

原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不過有冇咩方法可以幫佢越獄?

:icon042:
睇得某美劇太多?:icon101:
佢越左獄都係做通緝犯,點踢?:icon101:

Eggio 發表於 2009-12-31 01:36:17

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


仲有 Shoot! 當年我又買 Shoot 又買 Match 架..:icon101:
有錢西:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-31 01:36:44

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

跟我所做既一樣,:icon101:
但係我擺唔低:icon101:
咁你想點?
你想死心咪即刻表白囉
包你無得唔放低:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:36:58

原帖由 Eggio 於 2009-12-3101:36 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有錢西:icon101:

唔記得幾銀
齋記得我窮
:icon101:

oolongtea 發表於 2009-12-31 01:38:25

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
入開來順便訴下苦,
如果當你問一個女仔攞電話,
佢面有難色地俾左你,
依個電話你到底打定唔打?

當你fb send message約佢佢唔覆,
之後偶然情況下相遇佢既表情好似"見鬼似的",
你應該以咩表情回報?

明明話過nothing l ...

1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI

不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:40:01

原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI

不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷

打 & JUST TO SAY HI
又得
得咗!

:icon071:
:icon075:




Btw, 茶大頭像 + 頭銜..:icon042:

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:40:02

原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI

不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
最後個2句好有4條煙但對家係同花順feel:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:41:05

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


打 & JUST TO SAY HI
又得
得咗!

:icon071:
:icon075:




Btw, 茶大頭像 + 頭銜..:icon042:
VsF8245OMB8

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:44:13

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

VsF8245OMB8
當年上野蠻女友個陣,有無人提過全知賢拍過leon的?:icon101:

anto 發表於 2009-12-31 01:45:26

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

.........:icon101:
那可是我的初戀對象
雖然那時跟本唔知佢係有:icon080: 人:icon101:
..................................

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:45:43

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

VsF8245OMB8

去!
我竟然睇晒
:icon042:

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:47:17

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


去!
我竟然睇晒
:icon042:
唔好話,當年黎天王拍和記的廣告係超搶眼超紅的:icon101: (我記得當年十大電視廣告有和記@LEON就一定係佢冠軍的:icon101: )

FlyingDonkey 發表於 2009-12-31 01:50:07

女死女還在:(

洛奇 發表於 2009-12-31 01:51:47

原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:38 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


1. 打,唔打你贏o既機會係零
2. JUST TO SAY HI

不過老實,除非你真係好痴漢FEEL
唔係O既話呢種女唔要都罷
我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:

不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢

洛奇 發表於 2009-12-31 01:52:52

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:36 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁你想點?
你想死心咪即刻表白囉
包你無得唔放低:icon101:
理性該當如此,
但感性不由我作主...

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:53:02

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:

不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢 ...
:eek: :eek2:

傑夫仔 發表於 2009-12-31 01:55:01

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔好話,當年黎天王拍和記的廣告係超搶眼超紅的:icon101: (我記得當年十大電視廣告有和記@LEON就一定係佢冠軍的:icon101: )
阿May
有緣既話我地會再見
你打波定打人呀,要贏人先要贏自己
我係咪好任性呀
Can I have your number?

好似仲有幾個:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:55:49

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

阿May
有緣既話我地會再見
你打波定打人呀,要贏人先要贏自己
我係咪好任性呀
Can I have your number?

好似仲有幾個:icon101:
應該係MAY I HAVE YOUR NUMBER?:icon101:
頁: 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92
查看完整版本: 日藝176