oolongtea 發表於 2009-12-31 01:56:20

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:

不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢 ...

尾二三句已經FEEL到你緊佢啦
咪打個電話話臭腳出O黎食飯囉
咁都唔制就蒜狗掃把啦

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:56:35

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:51 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我唔會話佢唔要都罷,
所以只有認係痴漢吧:icon082:

不過其實佢應該係屬於怪個種女孩,
返工(PARTTIME)唔帶電話,
fb又乜都冇,得閒只會like其中一個FD既相/link:icon101:
老實講我唔了解佢

我揀哩個作為重點

佢面有難色咁俾電話號碼你, 應該係怕私生活被打擾
即係你不被/未被列入佢私生活當中

佢對你興趣不大到出晒面?

AC米仔 發表於 2009-12-31 01:56:43

原帖由 洛奇 於 2009-12-3101:28 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
入開來順便訴下苦,
如果當你問一個女仔攞電話,
佢面有難色地俾左你,
依個電話你到底打定唔打?

當你fb send message約佢佢唔覆,
之後偶然情況下相遇佢既表情好似"見鬼似的",
你應該以咩表情回報?

明明話過nothing l ...
甘岩ar...

佢冇畀,我後來要靠check來電至知
冇打過ar, send 下msm甘lor
約出黎我又未約過ar,明知死梗的
但大家見親都隔一條街,有咩表情都睇唔到啦

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:56:45

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3101:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

阿May
有緣既話我地會再見
你打波定打人呀,要贏人先要贏自己
我係咪好任性呀
Can I have your number?

好似仲有幾個:icon101:
我唔鍾意你去打魚!:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:57:58

原帖由 oolongtea 於 2009-12-3101:56 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

尾二三句已經FEEL到你緊佢啦
咪打個電話話臭腳出O黎食飯囉
咁都唔制就蒜狗掃把啦


口實是一回事, 實際目的是另一回事
你要某個態度作為答案, 是吧?

天才守門員 發表於 2009-12-31 01:58:45

阿MAY原來係徐子珊:eek:
96E5dnYzSwk

傑夫仔 發表於 2009-12-31 01:58:51

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該係MAY I HAVE YOUR NUMBER?:icon101:
??????:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 01:59:05

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:55 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

應該係MAY I HAVE YOUR NUMBER?:icon101:

哩句你要隨身攜帶
:icon101:

oolongtea 發表於 2009-12-31 02:00:42

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3101:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我唔鍾意你去打魚!:icon101:

我唔鍾意你阿媽!
3JyjKMikdIY

傑夫仔 發表於 2009-12-31 02:02:10

原帖由 oolongtea 於 2009-12-3102:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我唔鍾意你阿媽!
3JyjKMikdIY
豆腐妹原來係Suki:eek:

天才守門員 發表於 2009-12-31 02:02:15

Kxs5RELzEcM
一切廣告的精華:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 02:05:11

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


哩句你要隨身攜帶
:icon101:
依家真係有女係MSN同FB咩都唔用架:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 02:07:34

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3102:05 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

依家真係有女係MSN同FB咩都唔用架:icon101:

樓上都話
口實是一回事, 實際目的是另一回事
咯!
:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 02:10:14

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3102:07 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


樓上都話
口實是一回事, 實際目的是另一回事
咯!
:icon101:
我明啊!我明啊!
xHkBOCLILto

傑夫仔 發表於 2009-12-31 02:11:56

原帖由 天才守門員 於 2009-12-3102:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我明啊!我明啊!
xHkBOCLILto
『我明白的,我明白』係咪抄呢個廣告?:icon101:

洛奇 發表於 2009-12-31 02:13:40

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3101:56 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我揀哩個作為重點

佢面有難色咁俾電話號碼你, 應該係怕私生活被打擾
即係你不被/未被列入佢私生活當中

佢對你興趣不大到出晒面?
興趣不大就一定LA,
如果唔係都唔會唔覆message吧,
拒絶尚在理解內,
但係不理不睬比拒絶更令人難受:o

天才守門員 發表於 2009-12-31 02:14:13

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-3102:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

『我明白的,我明白』係咪抄呢個廣告?:icon101:

天才守門員 發表於 2009-12-31 02:16:05

原帖由 洛奇 於 2009-12-3102:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

興趣不大就一定LA,
如果唔係都唔會唔覆message吧,
拒絶尚在理解內,
但係不理不睬比拒絶更令人難受:o
老哥,你想點絕?(失敗的經驗唔需要參考,但去到絕,你做唔做到先?)

傑夫仔 發表於 2009-12-31 02:16:09

原帖由 洛奇 於 2009-12-3102:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

興趣不大就一定LA,
如果唔係都唔會唔覆message吧,
拒絶尚在理解內,
但係不理不睬比拒絶更令人難受:o
可能怕hurt倒你,唔識點同你講
又可能覺你太惡心,唔想同你有任何接足

應是前者吧

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-31 02:17:01

原帖由 洛奇 於 2009-12-3102:13 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

興趣不大就一定LA,
如果唔係都唔會唔覆message吧,
拒絶尚在理解內,
但係不理不睬比拒絶更令人難受:o

我不知該不該說我能理解這難受 (最後答案: 不該)
:icon121:

但總之我又能明白如非必要就不理不睬不在乎好了
(事實上有次我連聽到了對白後也懶得說拒絕)

試試開口吧, 洛奇兄
若不理不睬比拒絶真的更令你難受
頁: 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93
查看完整版本: 日藝176